Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Lista čekanja za one gumene bombone od rosea narasla je na 12.000 ljudi

bomboni

New York City. Vječni izvor prehrambenog viralnog ludila. Nakon bagela u duginim bojama, Raindrop kolača i predimenzioniranih shakeova, subkulturu čekanja redova pred trgovinama hranom obogatilo je nešto iz sasvim drugog filma. Gumeni bomboni u obliku medvjedića napravljeni od rose vina. Oni nisu jeftini i ne pogađaju masovni ukus. Jedini očigledan trik je da su od rosea, a lansirani su u ljeto. Njihova popularnost navodno je začudila i proizvođače, američku luksuznu bombonijeru Sugarfina

Zaručnici Rosie O’Neill i Josh Resnick. Prvu trgovinu otvorili su 2013. Trenutno ih imaju sedamnaest a do kraja ove godine trebalo bi ih biti 21, uz još trinaest u robnim kućama Nordstrom. Prije medeka od rosea, dosta su popularni bili njihovi bomboni od šampanjca koje rade s Dom Perignonom. Svi bomboni od vina se proizvode u Europi i inače se u Ameriku prevoze brodom, ali sada su zbog potražnje morali preći na zračni transport.  O’Neil i Resnick konzultiraju nekoliko kompanija u proizvodnji slatkiša.

Fanovi vina Whispering Angel

Gumeni bomboni od rosea postali su vijest u lipnju, s naslovom da je na listi čekanja za njih  više od 300 ljudi. Zapravo, Sugarfina je napravila dobru kampanju pa je lista čekanja i prije puštanja bombona na tržište imala 3300 imena. Prvu listu od 350 ljudi činili su fanovi rosea Whispering Angel od kojega su bomboni napravljeni i kojima se Sugarfina na početku kampanje izravno obratila. O’Neill je na promociji bombona spomenula listu čekanja novinarki portala DNAinfo New York, koja je brojku stavila u naslov članka. Nakon toga, vijest se proširila po internetu i društvenim mrežama, a onda je medvjediće komentirala Whoopi Goldberg u showu Jimmyja Fallona. Dalje je sve išlo svojim tokom.

Kad je prodaja počela, Sugarfinina web stranica im se srušila nekoliko puta, a lista je do danas narasla na 12.000 ljudi. Ova ljupka ljetna trivijalnost koja izmiče kontroli nije slučajna. Osnivači Sugarfine već neko vrijeme razvijaju proizvode temeljena na činjenici da vino postaje trendy proizvod, posebno rose koji je danas sinonim za ljeto. S hashtagom #roséallday na Instagramu je objavljeno više od  55.700 fotografija. Pokreću se novi modni i kozmetički brendovi inspirirani roseom, tako da lijepi gumeni bomboni od rosea i nisu neka originalna ideja, ali pokazuju potencijal vinskog tržišta.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.