Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Amerikanci prvi put ikad više troše u restoranima nego u supermarketima

grocerant

Američki portal Quartz objavio je rezultate istraživanja koje pokazuje jedan povijesni preokret trendova u toj zemlji. Amerikanci po prvi put više troše na jedenje vani nego na kupovinu hranu u supermarketima. Kompletna industrija hrane u Americi, pa posljedično i na mnogim drugim tržištima, temelji se na činjenici da ljudi uvijek značajno više troše na kupovinu hrane za pripremu kod kuće nego na restorane. Ta je potrošnja i dalje velika ali još jedan trend ukazuje na veliku promjenu navika. Ljudi, naime, i u supermarketima sada puno više troše a gotovu hranu nego na namirnice za kuhanje. Jedni od glavnih pokretača ove promjene su mlađi kupci, kojima je dominantni način prehrane kupovina u trgovinama koje su ujedno i restorani, “grocerants.”

Istraživanje je objavila NPD Grupa, čiji podaci tvrde da je potrošnja gotove hrane u trgovinama od 2008. narasla za 30 posto. Što se kućne prehrane tiče, tamo su trendovi slični, ubrzano raste potražnja za meal-kitovima, dostavom paketa s namirnicama za odrećene recepte. Startupi za tu vrstu dostave postali su industrija od 1,5 milijardi dolara i velikim dvoznamenkastim rastom. Novi hit je naručivanje meal-kitova za recepte koji se naručuju preko televizije, za vrijeme televizijskih gastro emisija. Trenutno, piše Quartz, više od 150 brendova pokušava osvojiti tržište koje se otvorilo između dostave i tradicionalnog kućnog kuhanja. Ako se uz ove trendove u obzir uzme i ulazak internetskih mega-servisa poput Amazona na tržište dostave hrane, supermarkete čeka razdoblje ozbiljne redefinicije, ne samo u Americi.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.