Conde Nast velika je američka medijska kompanija, specijalizirana za lifestyle najvišeg ranga. Conde Nast, među ostalim, izdaje Vogue i Vanity Fair, koji se unatrag desetak godina iz društveno političko ideološkog pretvorio u lifestyle magazin.
Conde Nast Traveller spada među najglamuroznije turističke magazine na svijetu. Čitatelji Conde Nasta ove su godine proglasili Hrvatsku četrnaestom najboljom destinacijom na svijetu, u Reader’s Choice Awards.
Riječ je o odličnom rezultatu s obzirom na činjenicu da su se iza Hrvatske plasirale jedna Francuska, Austrija i Njemačka, što je malotko očekivao.
Ispred nas su izravni mediteranski konkurenti Italija i Grčka, što nije najbolja vijest. No, budimo realni: Hrvatska nema Rim, Veneciju, Firenzu ni Atenu, niti ih može imati.
Conde Nast Traveller označio je Dubrovnik i Hvar kao dvije najprivlačnije hrvatske destinacije, što je logično s obzirom na dubrovačku renesansnu scenografiju i svjetsku poznatost, kao i s obzirom na hvarsku prirodu.
E sad, ako je Hrvatska bez puno luksuznih hotela i ozbiljnih restorana 14. najbolja destinacija na svijetu i to u očima turista s vrlo visokom kupovnom moći, ova bi zemlja sa zaista relevantnom turističkom industrijom mogla ući među deset najprivlačnijih globalnih odredišta. Budućnost je jasna i dostupna. Pitanje je može li Hrvatska osigurati takvu budućnost.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.