Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Nova Fisherija na Laništu stanovnicima kvarta daleko od zagrebačkih ribarnica i boljih sushi restorana omogućuje da kupuju dobre rakove, ribu i sushi

Fisherija je butikni trgovački lanac sasvim posebne misije. Fisherija omogućuje Zagrepčanima koji ne žive blizu velikih tržnica s ribarnicama, da se hrane ribom. Fisherija omogućuje Zagrepčanima koji ne žive blizu klasičnih sushi restorana da se hrane sushijem.

Fisherija je u tome što radi veoma uspješna, o čemu svjedoči primjer najnovije njene ekspoziture otvorene prije nekoliko dana na adresi Lanište 15 blizu Arene. Nova Fisherija drži niz gastronomski prilično vrijednih proizvoda, poput nove linije Pelagosa, brenda generala Gotovine pod kojim se proizvode vjerojatno najukusnije slane srdele i inćuni u Hrvatskoj.

Jučer smo u Fisheriji na Laništu vidjeli nove etikete Gotovininih srdela i inćuna  obilježene distinktivnom zelenom bojom koja označuje Pelagosove proizvode s ekstradjevičanskim maslinovim uljem. Nova Fisherija drži, također, dimljene dagnje i mekušce, niz raznih salata, uključujući i one svježe, koje se dnevno pripremaju u glavnoj Fisherijinoj kuhinji, kao i zaista luksuznu robu poput velikih zamrznutih škampa, lijepih komada konfekcionirane žute tune ili repova kozica.

Zanimljivi su i privlačni Gimarovi tartari od tune i lososa: Gimar je velika španjolska tvrtka posvećena gastronomskoj preradi ribe, a oba su tartara uzorno narezana, s čvrstim mesom prepoznatljivog okusa. Fisherija na Laništu prodaje velike količine sushija. Njihov je sushi prije par godina postao jedan od atraktivnijih zagrebačkih dostavnih hitova.

Fisherija drži i klasične velike norveške sušene bakalare, koji za 43 eura po kilogramu nisu jeftini, no svejedno su jeftiniji od najskupljih lanjskih božićnih bakalara iz boljih supermarketa. Jučer oko jedanaest u Fisheriju na Laništu ušla je jedna mlađa gospođa, koja je obitelji odlučila skuhati riblji ručak, jer želi kuhati zdravije, ali baš nije bila sigurna što bi kuhala. Vješta prodavačica gospođi je prodala nekoliko paketa velikih škampa s ostalim sastojcima za ručak i klijenticu uputila što i kako da skuha sa škampima.   Što nas je podsjetilo na naše shoppinge u delikatesnim trgovinama u inozemstvu. Dućan koji prodaje dobru robu uvijek mora kupcima osigurati i dodatnu vrijednost , kroz precizne savjete što zapravo učiniti sa stvarima koje ste upravo kupili.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.