Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Matrix je jučer rasturao. Što je samo dokaz da iza svakog uspješnog restorana stoji prvenstveno dobra hrana

Jučer između dvanaest i dva u zagrebačkom je Matrixu ručalo barem stotinjak ljudi. Gladni su gosti punili obje terase, a i u blagovaonici je bilo vrlo živahno. Matrix je jučer atmosferom podsjećao na Budweiser, pivnicu koja je zagrebačko mjerilo za restoransku gužvu.

“Nije to ništa,” rekao nam je glavni konobar koji je jedva svladavao brojne narudžbe, “U utorak su gosti dolazili u kolonama. A čak smo i navečer imali sedamnaest couverta.” Ovo čak nije ironično nego optimistično. Matrix, čije je večernji meni ambiciozniji od dnevnog (steakovi , divljač, iberico…) nalazi se u dijelu Slavonske avenije u kojem nitko ne živi i gdje navečer nitko ne zalazi, pa je sedamnaest večera zasad solidan rezultat. Prije samo pola godine Matrix je bio poluprazan. Što se promijenilo?

Vlasnik i novi chef uveli su logičan, djelomično sezonski meni, izbacili su besmislena jela poput pilećeg bečkog kakva kompromitiraju restorane, i uveli pravi, teleći bečki, koji je jučer bio izvrstan, poboljšali su kvalitetu sastojaka, dok je kuhinja počela kuhati precizno, bez zaobilaženja profesionalnih procedura. Istodobno, cijene nisu vidljivo rasle: jako veliki bečki s puno prženih krumpirića i brusnicama košta 13 eura.

Matrix je uveo i neke uobičajene prodajne alate  poput malog postera sa sezonskim jelima, na kojem se na izmaku ljeta nalaze gazpacho, parmigiana, punjene paprike ali i janjeća rebra s mladim krumpirom i glaziranim mrkvama; janjeća su rebra, kaže naš konobar, najprodavanije Matrixovi jelo. Dakle, politika dobre, djelomično  sezonske hrane i korektnih cijena, u kratkom je roku napunila restoran kojem baš nije išlo najbolje.

matrix-matija-iveta- g
Chef Matija Iveta

I to usprkos nekim jačim ugostiteljskim nelogičnostima  poput činjenice da se vinske čaše postavljaju samo na stolove s rezervacijama, čime se goste koji nisu rezervirali izravno destimulira da troše na vino. No, poanta aktualnog Matrixova uspjeha veoma je jasna: restoran koji nije fast food može imati ovakav ili onakav koncept, ovakav ili onakav brending, bolji ili lošiji servis, ali bez zaista dobre hrane ne može dobro  funkcionirati (osim u turističkim ulicama poput Tkalčićeve). 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.