Biznis s veganskim fast foodom raste bez naznaka usporavanja. A jedan od simptoma rasta svake novije kategorije je broj celebrityja koji u nju guraju svoje brendove i suradnje. Američka je scena veganskog fast fooda upravo postala bogatija za dva slavna muškarca, holivudsku legendu Leonarda DiCapria i šampiona Formule 1 Lewisa Hamiltona.
Njih su dvojica dala ozbiljan novac firmi Neat Burgers i s njima započinju globalnu ekspanziju ovog sve popularnijeg britanskog fast food lanca. Prvi lokal u Americi otvorili su u New Yorku, gdje u veganskom fast foodu trenutno prednjače brendovi poput Beatnica i Superiority Burgera.
Prvi Neat Burger je, oprezno, otvoren kao pop-up u Urbanspace food hallu. Neat Burger osim dobrog dizajna i brendinga ima još jedan jak argument, PETA-inu nagradu za tvrtku godine, prvu takvu koju dodjeljuje najpoznatija svjetska organizacija za zaštitu prava životinja. Neat Burger na meniju ima veganske Smash Burgere, Chick’n Burgere, Neat Dog i Tater Tots. Good Food Institut objavio je da prodaja veganske hrane raste tri puta brže od ukupne prodaje hrane, a reduktivni režimi prehrane obilježih će i ovu godinu. Neat Burgerov pop-up u New Yorku će raditi šest mjeseci, ako im bude dobro išlo produljit će do kraja godine.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.