Danas smo u EPP pauzi izvrsnog špijunskog filma Tailor, Tinker, Soldier, Spy snimljenog po klasičnom Le Carreovu romanu iz 1974. godine, naišli na Kauflandovu reklamu. Mlađi trgovački lanac iz Lidlove obitelji oglašavao je, u ovo doba godine, vjerovali ili ne, sve smrznuto povrće po dvadeset posto nižim cijenama.
[adsense_content_v2]
Lidl i Kaufland petnaestak se godina trude uvjeriti svoje kupce u Hrvatskoj kako prodaju svježu i domaću hranu. Lidl je prije godinu ili dvije uložio puno novca u video spotove i jumbo plakate koji promoviraju svježinu i kvalitetu povrća u njegovim supermarketima. I sada odjednom, početkom rujna, Kaufland na televiziji reklamira akcijsku prodaju smrznutog povrća.
Problem nije u akciji nego u terminu akcije. Svatko tko početkom rujna, kad su tržnice ali i pametniji dućani prepuni zrelog svježeg povrća reklamira smrznuto povrće, svojim potrošačima zapravo poručuje; “Baš nas briga za sezonsku i svježu hranu, kupite bilo što, jer je jeftino.”
Lidl i Kaufland dosad su vrlo pažljivo artikulirali sadržaje svojih kampanja . Zaista ne znamo kako se Kauflandu dogodio ovaj urnebesni antisezonski autogol.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.