Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Lidlova reklama s HGSS om nešto je najpametnije, što bilo koji lanac supermarketa može učiniti

lidl-hgss

Mislimo da Lidl prodaje previše loše robe, poput navodnih ekstradjevičanskih maslinovih ulja ili vina kojima je odavno istekao stvarni rok trajanja. Mislimo da im dućani izgledaju loše, a da njihove specifične ponude poput božićnih ili onih o međunarodnoj gastronomiji, ne sadrže nikakvu zanimljivu hranu.

Lidl je, međutim, marketinški iznimno inteligentan i efikasan, o čemu svjedoči činjenica da su u cijeloj Europi uspjeli stvoriti brojnu zajednicu fanova, koji ne samo da kupuju u Lidlu, nego zaista vole i poštuju Lidl. Nedavno kobrendiranje s Hrvatskom gorskom službom spašavanja najinteligentniji je Lidlov marketinški potez u Hrvatskoj do danas.
Naime, HGSS je posve nesporno pozitivna institucija, koju čine hrabri i sposobni ljudi, koji pomažu drugim ljudima u životnoj opasnosti.

HGSS je jedna od sasvim rijetkih službi u Hrvatsko, koja je uvijek uspješna, kojoj se nikad nije desio ni jedan skandal, i u koju ljudi zaista imaju povjerenje. I sada je Lidl, angažirajući HGSS za svoju novu kampanju za Okuse zavičaja, osigurao da se dio tog povjerenja prema HGSS u prelije na sam Lidl. A povjerenje je, uz niske cijene, najvažnija značajka bilo kojeg trgovca hranom. Stoga je Lidlova kampanja s HGSS-om nešto najpametnije što je bilo koji lanac supermarketa uopće mogao poduzeti. Fascinanto je da se Konzum, dakle nacionalni lanac samoposluživanja, nije sjetio nečeg tako očiglednog..

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.