Ljetni event Grey Goose votke dolazi u Hrvatsku. Boulangerie Bleue je serija elegantnih ljetnih evenata koje je proizvođač ove premium votke lansirao lani u New Yorku. Na najpoznatijim svjetskim destinacijama, od New Yorka i Londona, preko Venecije, Pariza, Hamptonsa do Los Angelesa i Sidneya, dosad je gostovalo dvadesetak Boulangerie Bleue. Ideja je teleportirati goste u nostalgični ambijent s početka slavnog doba francuske rivijere. Boulangerie Bleue partyji popularni su zbog stila i atmosfere, dress code je inspiriran svim francuskim, ljetnim i resort stilovima, predstavljaju se nova ljetna pića i kokteli od Grey Goose votke, poslužuje ozbiljna hrana, a centralno mjesto elaborirane scenografije je francuska pekarnica s pecivima pečenima od pšenice koja se koristi u proizvodnji Grey Goose votke. Na ideji povezivanja votke i kruha nastao je cijeli koncept Boulangerie Bleue .
https://www.instagram.com/p/BOBBNH9A0CV/
I goste u Mimari 23. ožujka će dočekati raskošna scenografija, a meni za Boulangerie Bleue potpisuje chef Tom Gretić. Bit će to prvi Gretićev javni nastup u Zagrebu nakon nesretne epizode u restoranu Bistro Apetit. Gretić je, podsjetimo, prošlog ljeta, u tom restoranu najavljen kako novi chef patron da bi se brzo pokazalo kako je zapravo bila riječ o kozultantskom angažmanu. Kvaliteta restorana se brzo srozala i Gretića je do kraja godine zamijenio chef Teo Ivanišević. Hoće li Gretić osobno i kuhati na Boulangerie Bleue, još se ne zna. Grey Goose je velesila brendiranja na tržištu destilata, preuzeli su sve najvažnije filmske partyje od Oscara i BAFTA-e do festivala u Torontu, njihov je jedan od centralnih partyja televizijske nagrade Emmy, njihovo sponzorstvo Andyja Roddicka na US Openu bio je prva ozbiljna marketinška akcija na Periscopeu, kampanja se odvijala i na Twitteru i Facebooku.
https://www.instagram.com/p/BQddTlygwAd/
Boulangerie Bleue dio je njihove nove strategije iskustvenog marketinga koja je lani proglašena najboljom na svijetu u tom segmentu. Ljudi u pravilu za luksuzne votke nisu spremni plaćati koliko su spremni za šampanjce i viskije i Bacardi ih je odlučio uvjeriti u suprotno. Ideja povezivanja votke s kruhom kao snažnim emocionalnim trigerom, pokazala se uspješnom. Koncept su razvili oko francuskih artizanskih pekara jer pšenica za Grey Goose votke dolazi iz Francuske. Poruka da se kruh i votka oboje proizvode od vrhunskih francuskih sastojaka bila je u podlozi koncepta Boulangerie François s kojim je cijela priča započela. Prvi Boulangerie François je bio je trodnevni pop-up u Londonu koji se proširio po gradu kroz partnerstva s lokalima i radionice i nove akcije poput Grey Goose kamioneta koji je zapravo mobilni intimni martini bar. Boulangerie Bleue je luksuzna ljetna varijanta te strategije. Riječ je o moćnoj reklami za Grey Goose brend, ali i za Zagreb kao turističku destinaciju za zahtjevniju publiku. Pogledajte kako je dosad bilo na Boulangerie Bleue .
https://www.instagram.com/p/BQ3PkD6hd9w/
https://www.instagram.com/p/BHwp6J-jLf0/
https://www.instagram.com/p/BJjrvjjg0dK/
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.