Nakon Duluma zemlje, na Hrvatskoj ćemo televiziji od ponedjeljka gledati još jednu potencijalno važnu ideološku seriju o hrani. Pijaca, pazar, plac dokumentarni je serijal je od šest epizoda koji će predstaviti šest hrvatskih tržnica. Prema najavama koje se trenutno vrte na televiziji, Pijaca, pazar, plac u produkciji kuće Restart, sveobuhvatno će se baviti fenomenom tržnica kao tradicionalnih središta razmjene i komunikacije.
Za serijal su odabrane specifične tržnice koje karakterom i centralnom pozicijom igraju posebnu ulogu u svojim zajednicama. To su tržnice u Zadru, Osijeku, Splitu, Rijeci, Varaždinu i na zagrebačkoj Trešnjevci što je možda najslabiji izbor pored tržnica Dolac i Kvatrić. U središtu scenarija su komunikacija i odnosi kupaca i prodavača, sam smisao tržnica, i njihove priče, kroz koje se postavlja i pitanje gube li tržnice bitku u današnjem društvenom rasapu i ekonomiji, ili će upravo zbog svoje fundamentalne društvene uloge preživjeti makar kao mjesta ritualne kupovine hrane. Scenarij su napisale Tiha Gudac i Sunčica Ana Veldić. Producentica je Vanja Jambrović. Pijaca, pazar, plac emitirat će se na 1. programu HRT-a. Prva epizoda posvećena je zadarskoj tržnici.
Fotografija/Restart
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.