Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

KAKO POPRAVITI MASTERCHEF? Glavni problem hrvatskog MasterChefa jest u tome što njegovi producenti preziru hranu i podcjenjuju gledatelje

Ovogodišnji je MasterChef imao golemu gledanost. Neke su emisije, i to prije polufinalnih i finalnih, imale više od 35 posto sharea, što je dosta senzacionalno. Što ne znači da je hrvatski MasterChef dobar.

Hrvatski je MasterChef i ove godine bio dolina često lažnih suza, potopljena u duboko jezero teškog kulinarskog amaterizma. Što učiniti s MasterChefom da bi bio bolji, a da bi zadržao sadašnju gledanost? Odgovori su jednostavni.

1. Producenti Nove TV moraju početi tretirati gastronomiju kao sadržaj visokog stila, a ne kao trash kao što čine već godinama.

2. MasterChef bi trebao izgledati kao ozbiljnija televizijska natjecanja, poput Voicea u Hrvatskoj ili legendarnog The Great British Bake Offa u svijetu.

3. Svaki kandidat mora proći ozbiljan kulinarski trening; MasterChefovi producenti moraju razumjeti da mogu postići visoku gledanost i s kompetentnim kandidatima. Gledanost se ne mora temeljiti na ismijavanju dijela kandidata.

4. Suci moraju imati puno veću autonomiju.

Uz ove četiri mjere, od kojih neku dižu cijenu proizvodnje MasterChefa ali drastično povećavaju i njegov marketinški potencijal, hrvatski MasterChef napokon bi mogao postati relevantno, moderno i široko utjecajno gastronomsko natjecanje, a ne bi ugrozio sadašnju gledanost. Nova TV ne podcjenjuje samo hranu nego podcjenjuje i publiku. Današnju publiku, naoružanu svim mogućim alatima za provjeru informacija u realnom vremenu, nipošto se ne smije podcijeniti.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.