Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

NAJGORI GOSTI Gost u jednom od najpopularnijih zagrebačkih restorana nazvao je stranu konobaricu čuvaricim u nacističkom logoru. Voditelji su ga odmah izbacili

restoran-terasa-2

Naš nedavno objavljeni tekst o najgorim restoranskim gostima izazvao je veliki interes čitatelja, kao i profesionalne zajednice. Pa smo u protekkih par dana dobili niz informacija o nepristojnim postupcina restoranskih gostiju prema konobarima, hostesama i voditeljima restorana.

Prvo, nažalost, moramo zaključiti da se hrvatski restoranski gosti najčešće nepristojno ponašaju prema stranim restoranskim radnicima. Drugo nije povezano s prvim, ali je zaista neopisivo skandalozno. Prije desetak dana gost u jednom od najpopularnijih restorana u centru Zagreba rekao je azijskoj konobarici da se ponaša kao čuvarica u nacističkom logoru. Povod za ovaj nevjerojatn (i dosta nelogičan ) ispad bijesa bila je činjenica da konobarica ne govori hrvatski. Voditelji restorana odmah su gosta koji je konobaricu nazvao čuvaricom iz nacističkih logora izbacili iz restorana, uz molbu da više nikad ne dolazi. I to je jedina moguća i jedina ispravna reakcjija.

Kao što postoji restoranski bonton za osoblje, tako postoji i restoranski bonton za goste. Gosti koji vrijeđaju, napadaju ili napastuju osoblje moraju odmah biti izbačeni iz restorana. Svaki restoran koji tolerira takve goste svodi se na razinu trećerazredne krčme. Restorani su institucija koja promovira kulturu hrane, vina ali i kulturu društvenog ponašanja. Nepristojni gosti, koji ne mogu kontrolirati svoju agresivnost, nemaju što tražiti u restoranima. Gospodin koji je konobaricu nazvao čuvaricom u nacističkim logorima više ne bi trebao ulaziti u pristojne restorane.

Ni na bilo koja druga javna civilizirana mjesta.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.