Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Izgleda da je projekt 4Burgers Ivana Todorića propao u manje od dvije godine. Restoran u Importanneu trajno je zatvoren, a uskoro bi se trebao zatvoriti i lokal u Teslinoj

Na lanjskom zagrebačkom Burger Festivalu nastupio je brend 4Burgers koji je predstavio hamburger El Guaco s avokadom. Na listi ovogodišnjih sudionika zagrebačkog Burger Festivala ne spominje se 4Burgers nego Good Food.

I Good Food i 4Burgers u vlasništvu su Ivana Todorića, baš kao i Burger Festival i Fuliranje. Međutim, na Burger Festivalu ne sudjeluje brend 4Burgers, što bi bilo logično, nego brend Good Food. Čini se, zapravo, da je izostanak Todorićeva 4Burgers s Todorićeva Burger Festivala još jedan znak gašenja brenda 4Burgers.

Naime, prije nekog vremena zatvoren je 4Burgers u zagrebačkom Importanneu, vjerojatno najprometnijoj adresi u glavnom gradu, gdje dnevno prolaze desetine tisuća ljudi. Upišete li u tražilicu 4Burgers Importanne, izaći će crveni natpis Trajno zatvoreno. Ako bilo koji fast food lanac trajno zatvori lokal na najprometnijem mjestu u gradu, znači da tom brendu zaista ne ide dobro.

Ako vlasnik Burger Festivala povuče svoj brend burgera s vlastitog festivala, to sugerira da je brend u težim problemima i da se možda počinje gasiti. Svemu tome treba dodati informaciju da će se u prosincu ove godine u lokal 4Burgers u Teslinoj useliti jedan drugi fast food. Ako se to dogodi, 4Burgers će definitivno prestati postojati kao javna stvar. Pa vrijedi postaviti pitanje zašto 4Burgers nije uspio. 

Reklamirati smash burgere kao bilo kakvu novost na hrvatskoj sceni hamburgera duboko je pogrešno, jer su smash burgeri došli u Zagreb prije desetak godina. A 4Burgers reklamirao se kao da je baš taj lanac doveo smash burgere u Hrvatsku. Drugo, 4Burgers bili su nerealno jeftini: prejeftini za ozbiljne burger shopove ali ipak skuplji od McDonald’sa, što znači da se nisu dobro pozicionirali. Treće, ti burgeri zaista nisu dobri: riječ je o lošem fast foodu. I četvrto, u dvije godine postojanja 4Burgers nisu ni pokušali napraviti identitetski proizvod poput McDonald’sova BigMaca, na čijoj bi popularnosti mogli graditi imidž brenda u nastajanju. Da biste izbjegli sve ove greške, morate se dubinski razumjeti u hranu, a ne samo u biznis. Ako se 4Burgers doista trajno ugasi, nikome neće nedostajati.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.