Cijeli prošli tjedan svi su hrvatski mediji izvještavali o cijenama u Studenčevim dućanima na otocima. Počelo je objavom kupaca s Visa i Mljeta, koji su primijetili da su cijene na blagajni više od cijena na policama. Studenac je, dakle, na otocima prodavao robu po cijenama koje su više od cijena istaknutih na samim proizvodima u trgovini, što je potpuno nevjerojatno i možda protuzakonito. Prodavačice u Studenčevim dućanima na otocima ispričavale su se ljutim kupcima i govorile da one tu ništa ne mogu, jer moraju prodavati robu po cijenama zavedenima u programima trgovine.
Zatim se u medijima i na društvenim mrežama pojavilo još nekoliko primjera brutalno nepoštenih Studenčevih prodajnih postupaka u trgovinama u Dalmaciji. Kupci su tvrdili da se u Studenčevim trgovinama cijene pojedinih proizvoda mijenjaju i nekoliko puta tjedno. I tako je Studenac u samo nekoliko dana postao uvjerljivo najozloglašeniji hrvatski lanac supermarketa.
Studenac je na kraju priznao nepoštene trgovačke prakse pa je svim oštećenim kupcima ponudio vaučere od 10 eura, što je zapravo jednako jadno kao što su jadne dvostruke cijene istoga dana u istoj trgovini. Zar itko u Upravi Studenca zaista misli da će vaučerom od deset eura vratiti izgubljeno povjerenje kupaca.?
Cijene na otocima dugo su godina bolno pitanje hrvatskih trgovina. Lidl se već dugo reklamira tvrdnjom da ima iste cijene i na kopnu i na otocima. Plodine su ovog ljeta zasule televizijske postaje porukom da imaju iste cijene u cijeloj Hrvatskoj. U drugim supermarketima cijene na otocima znaju biti veće od cijena na kopnu.
Ali nitko, baš nitko osim Studenca nije se usudio prodavati robu po cijenama većima od onih koje su istaknute na policama dućana. Ovim piratsko suicidalnim potezom Studenac, koji je poslije pandemije izgradio vrlo snažan ii privlačan brend, srušio se na razinu Bose, petorazrednog vinkovačkog supermarkteta s najgorim izborom robe i najnižim plaćama u Hrvatskoj.
Bilo bi zanimljivo doznati tko je u Studencu inzistirao na ovoj prevarantsko samoubilačkoj politici cijena. U svakom slučaju, siroti Studenac postao je hodajući primjer pravila da u ozbiljnom biznisu pohlepa nikad, baš nikad ne smije biti važnija od čuvanja ugleda brenda. Studenac je od omiljenog trgovačkog lanca u samo tjedan dana postao ozloglašeni trgovački lanac. I tu katastrofu misli popraviti vaučerima vrijednima deset eura.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.