Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Netflix je lansirao svoje kokice. Dvije vrećice koštaju više od mjesečne pretplate

Kad kao streaming servis imate 270 milijuna pretplatnika, što ćete nego im ponuditi nešto da grickaju uz filmove i serije. Netflix je u suradnji s tvrtkom za proizvodnju kokica Popcorn Indiana nedavno lansirao svoj brend kokica i prvi put otkad je osnovan na ovaj način izišao iz okvira svog core biznisa, piše Variety.

Netflixove kokice prodaju se pod brendom Now Popping i proizvode se u dva okusa:  Cult Classic Cheddar Kettle i Swoonworthy Cinnamon Kettle. Odmah su išle u najširu distribuciju, od Walmarta do malih lokalnih trgovina. Vrećica Netflixovih kokica prodaje se za 4,49 dolara. Što, izračunali su američki novinari, znači da će vas dvije vrećice koštati više od osnovne mjesečne pretplate za Netflix. 

Netflix od ovih kokica i ne očekuje profit. Ideja im je širenje prisutnosti brenda, a ulazak na police supermarketa jedno je od najefikasnijih rješenja. I velika američka kino korporacija AMC Theatres ima svoj brend kokica koje se prodaju izvan kina. Na tržište su ih izbacili 2021. zbog pandemije. 

Netflix pak već ima svoj sladoled, u suradnji s Ben & Jerry’s, okus Netflix&Chill od kikiriki maslaca s browniesima i slanim perecima, koji se još prodaje širom svijeta. Puno važnije širenje Netflix najavljuje na drugom području. Nakon što su preuzeli tri važna američka kina u New Yorku, Hollywoodu i u Pacific Palisades, iduće godine u zgradama napuštenih shopping mallova u Dallasu i Pennsylvaniji planiraju otvarati Netflix Houses, centre za zabavu s restoranima i trgovinama. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.