
Indexov tekst o Fuliranju na predstojećem zagrebačkom Adventu do sinoć je skupio tek tridesetak komentara. Indexovi tekstovi koji povezuju hranu i javne događaje često bilježe više od 200 komentara. Naša najava zagrebačkog Adventa nije se uvrstila među tri najčitanija jučerašnja teksta na Kultu Plave Kamenice. Čini se da objave o Adventu nisu izazvale osobit interes ni kod pratitelja drugih digitalnih medija.
Usporedbe radi, u vrijeme pandemije objave o Fuliranju i Foolin Around dobivale su doslovno tisuće lajkova. Prije pandemije Fuliranje se smatralo glavnim prosinačkim javnim događajem u Zagrebu. Sada se, međutim, oko gastronomskog dijela Adventa više osjeća ravnodušnost nego entuzijazam, zbog niza razloga.
Prvo, Advent je dugoročno kontaminiran skandalom pokojnog gradonačelnika Bandića, čiji su bliski suradnici uzimali ozbiljan mito za iznajmljivanje kućica. Drugo, neki ugostitelji na prethodnim Adventima nisu baš najbolje financijski prolazili. Treće, Advent već par godina nije vijest: izgubio je uvijek privlačnu aureolu novoga. Četvrto, adventska gastro ponuda godinama je ista, uz ponešto marginalnih varijacija. Peto i najvažnije: Advent je skup.
Zagrepčani su sve manje voljni plaćati restoranjske cijene za hranu koju jedu na hladnoći, kiši i snijegu, a ne u udobnosti i toplini restorana. Cijene su glavni faktor ravnodušnosti publike prema gastronomskim sadržajima zagrebačkog Adventa. Organizatori i ugostitelji to naprosto moraju razumjeti. Zagrebački Advent zaista spada među ljepše u Europi. Veselimo se što će zagrebačke trgovine i ulice i tijekom ovog Adventa biti pune i vesele. Ali gastronomski dio Adventa potrebno je osvježiti i rekoncipirati.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.