Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Još jedan uspjeh Vladine turističke politike: Hrvatska je od 1. listopada postala jedina turistička destinacija u EU bez stranog tiska

Svi znamo kako izgledaju preostali novinski kiosci na moru, osobito usred sezone. Prepuni su stranih novina i magazina, uglavnom na njemačkom, engleskom i talijanskom jeziku Sada više nisu. Od 1. listopada u Hrvatskoj se ne distribuiraju uvozne novine i magazini. HINA tvrdi da je Hrvatska tako postala jedina turistička destinacija u Europskoj uniji u kojoj se ne može kupiti strani tisak. Što sigurno nije dobro za strane turiste u Hrvatskoj, pa tako ni za konkurentnost hrvatskog turizma.  

No, takvo je stanje još mnogo gore za hrvatske građane. Strane su se novine u Hrvatskoj redovito prodavale i u vrijeme komunizma. Bez obzira na to što su se vijesti i druge informacije odavno preselile na internet, prestanak distribucije stranog tiska u Hrvatskoj predstavlja uistinu nezabilježeno civilizacijsko potonuće. 

Nama će najviše nedostajati Decanter, Wine Spectator, Economist i Financial Times. Uvoz stranih novina u Hrvatsku obustavilo je davno posrnulo poduzeće Tisak. Zatim je distribuciju stranog tiska trebala preuzeti Hrvatska pošta, državna tvrtka. No, taj projekt zbog raznih razloga nije uspio.  

I sada je turistička Hrvatska ostala bez ijednih novina na engleskom, njemačkom, talijanskom ili francuskom jeziku. Što, očito, predstavlja još jedan veliki uspjeh Vladine turističke, ali i kulturne politike.  

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.