
Od diskontnih se supermarketa može svašta očekivati. Načelno govoreći, oni danas žive od efikasne, agresivne propagande i pametnog rada na društvenim mrežama. Diskontni lanci uspješni su točno onoliko koliko kupce uspiju uvjeriti da imaju najpovoljnije cijene i najpošteniju vrijednost za novac na tržištu (što nije uvijek točno).
Diskontna samoposluživanja, načelno govoreći, vrlo često ne isporučuju ono što obećavaju. Groteskni je primjer nedavna reklama za talijanski tjedan u Lidlu, koja se često prikazivala na televizijama. Lidl je, dakle, svojim kupcima nudio smrznutu pizzu koju su nazvali pizzom iz krušne peći. Eurospin, koji se reklamira sloganom Pametna kupnja, ovih je dana, pak, uhvaćen u falsificiranju vlastitih cijena.
Facebook stranica Halo inspektore objavila je fotografije dva paketa miješanog mljevenog mesa iz riječkog Eurospina. Oba paketa imaju istu deklaraciju: isto podrijetlo mesa, isti proizvođač, isti dan i sat pakiranja, isti datum roka trajanja, ista serija. Samo što na jednom paketu piše da kilogram košta 7,05 eura, a na drugom da kilogram košta 7,99 eura. Eurospin, dakle, falsificira vlastite cijene; to još nismo imali.
Naravno da je do dvije cijene za isti proizvod moglo doći tehničkom greškom, ali prilično je vjerojatno da sam Eurospin ne bi ispravio tu pogrešku. Toliki o “pametnoj kupnji” u Eurospinu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.