
Kao milijarde ljudi, i mi smo odrasli na Coca-Coli. I danas popijemo nekoliko ledenih limenki Zero Cole tjedno. Coca-Cola uIstinu osvježava, može vas rastrijezniti kad ste baš previše popili, zahvaljujući fosfornoj kiselini, svom esencijalnom sastojku; katkad može pomoći olakšavanju različitih želučanih problema povezanih s prehranom. Naposljetku, Coca-Cola može ići dobro uz sendviče, burgere, roštilj, pa i pizze. Ali definitivno ne može ići dobro uz tjesteninu.
Petar Grašo već neko vrijeme reklamira Coca-Colu. Danas smo u pauzi televizijskih prijenosa utakmice Hajduk – Dinamo vidjeli Grašin spot za Coca-Colu: popularni pjevač priprema neku pastu, pa se onda grli sA ženom, pa zatim njih dvoje u romantičnom ugođaju jedu pastu i piju Colu, uz poruku da je riječ o idealnom pairingu.
U stvarnosti, radi se o najgorem pairingu na svijetu: slatkoća Coca-Cole nepogrešivo ubija aromatske i okusne nijanse goleme većine umaka za pastu. Coca-Cola se osobito žestoko “tuče” s maslinovim uljem, zelenim povrćem, gljivama, odležalim sirevima poput parmezana i pecorina, kao i sa svojom hranom iz mora. Cola ide samo uz jednodimenzionalne, zapečene okuse i uz vrlo slanu, jako masnu procesiranu hranu, jer njena ledena slatkoća ublažava slanost i masnoću. Pasta je uglavnom kuhana i u boljim slučajevima višedimenzionalna.
Petar Grašo čovjek je koji se često pojavljuje na raznim gastronomskim manifestacijama i koji sve to zna. Utoliko je njegova reklama za pastu s Coca-Colom smiješnija i manje uvjerljiva. Baš nas zanima kome je ta bedastoća pala na pamet.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.