
Čini se da je počeo pucati balon dostavnih servisa za hranu. Bolt je danas objavio da se Bolt Food povlači iz Hrvatske 6. listopada. Boltovi taksiji nastavljaju s radom. Bolt Food je 2022. godine zabilježio više od 4,4 milijuna eura prometa, što je u 2023. palo na 2,22 milijuna eura. Lani je došlo do blagog oporavka, pa je promet narastao na 2,7 milijuna eura, s 118.000 eura dobiti.
Ovogodišnji su trendovi očito negativni, što je dovelo do Boltova povlačenja s tržišta. Pa je hrvatska dostavna hrana sada prepuštena Woltu i Glovu. Wolt radi s umjerenom dobiti od 330 tisuća eura, dok Glovo posluje s milijunskim gubicima, u kojima određenu ulogu igraju i ogromni marketinški budžeti: nemoguće je upaliti televizor a da ne naiđete na Glovove spotove.
Pandemija je, prirodno, stvorila zlatno doba za dostavne servise. Međutim, oni u Hrvatskoj očito nisu uspjeli pronaći dovoljno učinkovit poslovni model. Većini restorana ne isplati se raditi s dostavnim servisima, dostavni servisi gotovo ništa ne zarađuju, a vozači se žale da su potplaćeni. Pad popularnosti dostavnih servisa dobra je vijest za kulturu hrane u Hrvatskoj. Hrana iz dostave uglavnom ništa ne valja. Krajnje je vrijeme da se i “dark kitchens” počnu zatvarati.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.