Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Zašto se, pobogu, hrvatski mediji sramote objavljujući dvadeset godina stare vijesti kao nove vijesti?

Ovih dana mnogi hrvatski portali pišu o engleskom restoranu La Popote, jer je taj restoran s Michelinovom preporukom uveo posebni meni za vode, koji nije jeftin. Pretpostavljamo da je izvor vijesti CNN, jer smo na CNN-u početkom mjeseca pročitali vijest o La Popote.

Radi se, međutim, o duboko dekontekstualiziranoj vijesti, koja sramoti sve one koji je objavljuju kao novost, uključujući CNN, jer je stara najmanje dvadeset godina. Prvu kartu voda vidjeli smo o Božiću 2006. u restoranu venecijanskog hotela Metropol.

To sasvim sigurno nije mogla biti prva karta voda u Europi, jer venecijanska restoranska scena nije među tridesetak boljih u Europi. Zatim smo posebne menije za vode dobivali u Claridgesu, Zafferanu, Le Calandre i mnogim drugim ozbiljnim europskim restoranima.

Godine 2018. ili 2019. u Noelu je održan masterclass spajanja raznih voda s vinima i hranom. U ono je vrijeme, prije šest ili sedam godina, zagrebački Noel imao posebnu listu mirnih i pjenušavih voda.

I sad, odjednom, 2025. godine hrvatski portali koji se pokušavaju baviti hranom i pićem otkrivaju posebnu listu voda kao vijest, jer su nešto o tome pročitali na CNN-u. Radi se, ponovimo, o vijesti staroj najmanje dvadeset godina. Što, nažalost, govori o dosta lijenim radnim navikama ljudi koji pune prostor o hrani i piću na hrvatskim portalima.

Oni ne moraju znati što je bilo prije dvadeset godina, ali imaju umjetnu inteligenciju i konvencionalni Google da ih upute u osnovne činjenice o poslu kojim se pokušavaju baviti. Proglasiti posebnu restoransku listu voda viješću jednako je kao vratiti Kobea Bryanta u američku košarkašku reprezentaciju.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.