
Nova TV u rujnu počinje emitirati novu sezonu MasterChefa. Suci su, kao i lani, Mario Mihelj (ex Maredo, El Toro), Goran Koćiš (Nico’s, ex Noel) i Stjepan Vukadin. Promotivni spot u kojem chefovi glume bikere po senzibilitetu definitivno je od svih dosadašnjih reklama za MasterChef najzanimljiviji.
Prema prvim najavama, novi bi MasterChef trebao biti gastronomski ambiciozniji od prethodnog. Većina epizoda snima se tijekom ljeta, a završne emisije u rujnu. Bez obzira na proklamirane ambicije, hrvatski MasterChef ima nekoliko strateških problema koji se ne ublažavaju iz godine u godinu.
Prvi su problem loši kandidati, koje nitko ozbiljno ne priprema za kuhanje u javnosti. Drugi je problem duboko uvjerenje producenata da je stručnost zapravo nevažna: u prošloj sezoni emitirana je emisija o slaganju vina i hrane, ali bez sommeliera, što je prilično nevjerojatno.
Treći, možda najteži problem, jest scenarij. Velik broj gledatelja ne zna da se MasterChef ne snima u potpunosti uživo i da se ne radi o spontanom realityu. Pojedine scene u MasterChefu ponavljaju se i po desetak puta. Suci uglavnom izgovaraju rečenice iz scenarija. A scenaristi očito žele da MasterChef sadrži i niz turbofolk elemenata: mnoge budalaštine koje možete vidjeti i čuti u MasterChefu tu su namjerno, jer su producenti uvjereni da gledatelji žele baš takav, polubedasti MasterChef niskog stila.S obzirom na kontinuirano visoku gledanost, bojimo se da producenti hrvatskog MasterChefa nisu sasvim u krivu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.