
Pošto smo objavili tekst o nevjerojatno uvredljivim odgovorima na recenzije gostiju pirovačkog restorana Spalladium, javilo nam se više čitatelja sa sličnim primjerima drugih hrvatskih restorana.
Pizzeria Bella Istria iz Svetog Lovreča nešto je manje nepristojna od Spalladiuma, ali svakako zaslužuje pažnju.
Primjerice, jedna je gošća prigovorila jer Bella Istria, na čijim vratima piše da radi od 12 sati, nije bila otvorena u 12:30. Uz to je dodala da se iz lokala čulo vikanje i svađanje.
Bella Istroa odgovorila je da se iz ove recenzije “vidi kako ste vi loša osoba, i sve to samo zato što smo bili zatvoreni i što niste mogli jesti. Nadamo se da ćete se držati vaših riječi i da nećete dolaziti kod nas.”
Bella Istria, dakle, smatra da je normalno da restoran ne poštuje vlastito radno vrijeme, i da je gost koji tome prigovara loša osoba.
Jedan lokalni turistički vodič prigovorio je pizzeriji Bella Istra zbog cijena, koje su navodno previsoke za lokalne potrošače. Bella Istra napisala je sljedeće: “Nema smisla odgovarati elementu kako što si ti… Srdačno te pozdravljamo, nadamo se da te više nećemo vidjeti i da ćeš svoj novac gdje god jebeno želiš.”
Jasno nam je da ugostitelji mogu biti frustrirani pojedinim recenzijama. Jasno je da neke recenzije gostiju mogu biti zlonamjerne i netočne, te da se ugostitelji mogu osjećati povrijeđeno. Međutim, njihov se posao zove ugostiteljstvo. Što znači da ugostitelji ugošćuju osobe koje im dolaze u lokal. Što znači da ugostitelji ne smiju vrijeđati svoje goste, uživo ili putem weba.
Oni koji ne razumiju to osnovno pravilo ugostiteljstva, ne bi se smjeli baviti tim poslom. Nažalost, dosta je očigledno da se među hrvatskim ugostiteljima širi val internetskog nasilja i zaprepašćujuće nepristojnosti. Što, naposljetku, pokazuje da je u ugostiteljskom biznisu sve više zalutalih ljudi koji ne znaju ništa o tom poslu, a sve manje stvarnih profesionalaca.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.