
Ovih nam se dana javio jedan stalni čitatelj, koji već dugi niz godina prati Kult Plave Kamenice i povremeno komentira tekstove objavljene na Kultu. Iz njegovih je komentara vidljivo da gospodin nije maliciozan, da nije hejter i da ne zloupotrebljava internet. Stoga smo odlučili objaviti njegovo iskustvo iz poznatog kafića i restorana Borik Beach Restaurant / Borik Mediteranean Bar.
Borik se nalazi kraj mora, na jednoj od najljepših lošinjskih plaža. S njegove smo terase prije dosta godina snimili video s veličanstvenim, visokim, zastrašujuće moćnim valovima. Na Borikovoj smo terasi prisustvovali zabavnom partyju u povodu promocije šampanjca Moët Ice. Ispred Borika smo se povremeno kupali i sunčali, uz Borik nas veže niz ugodnih uspomena.
Kaos o kojem izvješćuje naš čitatelj ozbiljno kompromitira Borik, kao i Jadranku, veliku turističku tvrtku koja drži sve važnije hotele i gotovo sve važnije restorane na ovom prekrasnom otoku. Jadranki se, podsjetimo, lani desio slučaj masovnog trovanja u jednom od njenih hotela s četiri zvjezdice, zbog čega se hotel morao zatvoriti usred kolovoza. Zarazu su na goste prenijeli zaposlenici hotela. Evo nedavnog iskustva našeg gosta iz Borika:
“Pišem Vam kao dugogodišnji gost Malog Lošinja, gdje ljetujem doslovno od nultog dana, već 33 godine zaredom. Pratio sam sve tranformacije otoka, jer mi je obitelj ovdje imala kuću, pa mi je Lošinj postao drugi dom. Nažalost, jučerašnje iskustvo u Boriku, restoranu koji posluje u sastavu velike grupacije Jadranka, bilo je, blago rečeno, tragikomično.
Ne pišem ovo da bih nekoga kudio ili rušio, nego zato što ovim postupcima zaista idemo prema tome da se naš turizam uruši sam od sebe, i to ne zbog konkurencije, nego zbog vlastite nespretnosti.
Na ručak sam poveo prijatelja koji je godinama živio u Dohi. Odabrali smo Borik jer se nalazi odmah kraj plaže na kojoj se kupamo. Rekli smo: Jadranka to sigurno drži na nivou.
Došli smo oko 13 sati. Djeca su poželjela burgere. Konobarica nam je, uz isprike, rekla da su ostali bez burgera. Sat vremena kasnije gledamo osoblje kako prolazi terasom s tanjurima punim burgera, pa nam se čini da su ih povukli iz obližnjeg hotela Vespera. Dojam ozbiljnosti i spremnosti za špicu sezone? Ravno nula.
Nakon ručka i kupanja vratili smo se u Borik oko 18 sati. Supruga mog prijatelja poželjela je pojesti neki snack. Na karti su joj se svidjeli nachosi. Mlada, stvarno simpatična konobarica opet se ispričava i kaže da su ostali bez nachosa. Gospođa zatim pokušava naručiti običan pomfrit. Konobarica se vraća, ponovo se ispričava i kaže da nemaju ni pomfrit. Mogu nam samo ponuditi krumpir na ploške. Pristali smo, jer što ćeš? Kad si već ondje proveo pola dana, barem se možeš smijati ovim apsurdima.
Želim napomenuti da restoran nije bio krcat. Cijelo je popodne bilo slobodnih stolova. Mislim da nije problem u tome što se nešto jednom dogodi, jer se svakom može dogoditi. Problem je u tome što nitko ne razmišlja o elementarnim stvarima. Kao da im je svejedno što će gost moći naručiti.
Ne pišem ovo iz zlobe. Pišem jer vjerujem da Lošinj može i mora bolje, a Jadranka, kao najveći lokalni igrač, ima resurse i odgovornost da na Lošinju bude bolje. Ovakvim postupcima ostajemo bez burgera, nachosa, pomfrita, a na kraju i bez turista.”
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.