Prije osam godina Kutjevo je reklamiralo graševinu gemištima. Imidž graševine se do danas nije oporavio od te herostratske promotivne kampanje. Sve do jučer bili smo uvjereni da se radi o najpromašenijoj i najštetnijoj reklami u novijoj povijesti oglašavanja vina i hrane u Hrvatskoj.
Jučer smo, pak, na portalu Novog lista pročitali oglas za firmu Buretić Bregi. Naslov glasi: “Prije 20 godina prodavali su meso na placu. Danas njihove suhomesnate proizvode jede krema našeg društva.” Evo zašto je ovaj oglas potpuno promašen, izuzetno neinteligentan i dubinski uvredljiv.
Prvo, Buretić Bregi svoje suhomesnate proizvode valjda žele prodavati ljudima koji vole suho meso, a ne nekakvoj imaginarnoj društvenoj kremi. Drugo, Buretić Bregi vjerojatno žele imati dosta kupaca, inače se ne bi oglašavali. “Društvena krema” znači malo kupaca koji, uz to, ne moraju znati baš ništa o gastronomiji. Pripadnost “društvenoj kremi” ne mora imati veze s poznavanjem hrane. Treće, u Hrvatskoj ne postoji društvena krema, osim u vrhunskom sportu i u visokim umjetničkim i intelektualnim kategorijama. Pripadnici političke i gospodarske “društvene kreme” već tridesetak godina često završavaju po zatvorima, od Ive Sanadera, preko Nadana Vidoševića do Vilija Beroša. Žele li zaista Buretić Bregi da ih se poistovjećuje s takvom “društvenom kremom”?
Četvrto, zašto bi prodaja suhog mesa “društvenoj kremi” bila bolja od prodaje suhog mesa na placu? Tržnice svugdje u svijetu, pa i kod nas, mogu funkcionirati kao autentični gastronomski hramovi. Na legendarnoj Boqueriji redovno se prodaju najbolje bellote na svijetu, odležane dulje od tri godine. Buretić Bregi s Učke simpatična su mesnica čije proizvode dosta često kupujemo. Baš nas zanima koja je to nesretna marketinška agencija obitelji Buretić uvalila ovaj cajkaški oglas, koji kao da je došao iz Gospođe ministarke.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.