Dok chef Vid Nikolić skuplja nadahnuće za nova Kiyomijeva jela u Taipeiju, iz kojeg se vraća drugi tjedan, središnji zagrebački fusion restoran vrijedno se prilagođava željama gostiju. Uostalom, restoranski se posao zove ugostiteljstvo.
Budući da je u Zagrebu vruće, Kiyomi sada poslužuje individualni sushi i za ručak, a ne samo za večeru. To znači da, osim višeslijednog sushi luncha, gosti mogu cijeli dan naručivati sushije po svom izboru. Sushi je, naravno, optimalno rješenje za ručak po ljetnim vrućinama, a Kiyomijeva ponuda sushija razlikuje se od većine ostalih u Zagrebu po chirashiju, temariju i hand rollu.
Chirashi je, podsjetimo, neka vrsta sashimija posluženog na riži i algama. Kiyomijev chirashi sadrži, među ostalim, jadransku plavoperajnu tunu, japansku jegulju i japanskog gofa. Temari su, pak, kuglice od riže, koje se u Kiyomiju serviraju s plavom tunom, hamachijem, kozicama, lososom i sipama.
Najatraktivniji dodatak Kiyomijevom repertoaru za ručak mogli bi, međutim, biti dim sumi. Kiyomi od danas uvodi specijalni dim sum business lunch, koji se servira od 12 do 16 sati. Dim sum poslovni ručak sadrži ukupno osam okruglica za 19,5 eura, što predstavlja odličnu vrijednost za novac. Više od osam okruglica ionako je prilično nemoguće pojesti, koliko god da su ukusne. Kiyomijevi gosti koji naruče dim sum lunch dobit će tri slasne okruglice s kozicama, svinjetinom i umakom od čilija (har gao), tri dim suma s piletinom i dvije okruglice s grilanom svinjetinom i barbecue umakom (char siew bao).
A idući tjedan, u skladu s klimatološkim dolaskom ljeta i povratkom chefa Nikolića iz Azije, Kiyomi uvodi ljetne azijske salate. Riječ je o stanovitoj inovaciji u Nikolićevu opusu; najutjecajniji hrvatski azijski chef dosad nije trošio previše energije i kreativnosti na salate. Ali, salate su, zapravo, perfektan format za niz atraktivnih azijskih sastojaka; uostalom, pikantna salata od zelene (nezrele) papaje spada među internacionalno najpoznatije tajlandske delikatese.
Dobri restorani, osim onih najtradicionalnijih, često mijenjaju menije. Restoran nikad ne smije postati dosadan i uvijek se mora truditi zadovoljiti i privući goste. Kiyomi je utoliko dobar primjer ozbiljnog pristupa restoranskom poslu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.