Dalmatinska Danas jučer je objavila fotografiju buđole iz Lidla sa sigurnosnom zaštitom. Lidl je potvrdio da je fotografija autentična.
Nadalje, Lidl objašnjava da je uveo dodatnu zaštitu na suhomesnate proizvode veće vrijednosti u pojedinim svojim trgovinama, temeljem sigurnosne procjene rizika od krađe.
U Lidlu tvrde da se, unatoč zaštitarskoj službi i video nadzoru, suočavaju s krađama raznih proizvoda, pa tako i s krađama buđole. Tako se sirota buđola pridružila sve većoj grupi zaštićenih proizvoda u hrvatskim supermarketima. Tu su, naravno, skupa žestoka pića, pojedina skuplja vina, pojedine čokolade i paštete više klase.
Zaštita je, nažalost, logična. Prije nekoliko godina jedan je veliki trgovački lanac sa svojih polica uklonio sve boce Jack Daniel’sa jer su krađe postale opasno česte.
Što se događa s ukradenim proizvodima iz supermarketa?
Najčešće se preprodaju. Kad je riječ o čokoladama i jakim pićima, ti proizvodi završavaju na tržnicama za pola cijene u odnosu na maloprodajnu. Osim toga, mnogi kafići ilegalno nabavljaju pića, što im donosi dodatnu zaradu uz minimalan rizik.
Budući da su, očito, učestale i krađe Lidlove buđole, moguće je da je ta buđola postala tražena roba na crnom tržištu. Ili se, jednostavno, radi o odrazu socijalnog stanja dijela stanovništva.
Lidlova odluka da zaštiti buđolu, koliko god zvučala komično, zapravo je legitimna. Pitanje je samo hoće li ovaj pomalo antipatični potez Lidlu donijeti više štete nego koristi.
Lidl svugdje u Europi, pa tako i u Hrvatskoj, nastoji uvjeriti potrošače da je njihov najbolji prijatelj. A zaštita na buđoli doima se neprijateljski i ne doprinosi Lidlovom imidžu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.