Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

HIT GODINE Destilerija Rossi udružila se s legendarnim Pipijem i proizvela Teranino Orange x Pipi. Filip Rossi objašnjava kako je došlo do ove senzacionalne suradnje

Dalmatinska oranžada Pipi najpopularnije je hrvatsko gazirano piće svih vremena. Pipi se može pohvaliti briljantnim reklamama, od nezaboravnog spota s Anom Sasso prije milijun godina do relativno nedavne kampanje Boli me Pipi.

Pipi se može pohvaliti i fantastičnim rezultatima. Pipi je najprodavanije gazirano bezalkoholno piće u Hrvatskoj nakon Coca Cole. Vinarija i destilerija Rossi iz Bajkina kraj Vižinade može se pohvaliti nizom svjetskih nagrada za svoja vina i destilate: ovog je proljeća, primjerice, destilerija Rossi proglašena najboljom hrvatskom destilerijom na prestižnom natjecanju Frankfurt International Trophy. Braća Rossi u posljednje su se vrijeme istaknula i inovativnim pristupom destilerskoj prozvodnji.

Početkom proljeća Rossi su proizveli prvi hrvatski Teranino Spritz RTD sa samo pet posto alkohola, u prilično atraktivno dizajniranim limenkama. Tako su braća Rossi promijenili definiciju jednog od najomiljenijih hrvatskih likera, koji u formi niskoalkoholnog spritza može odlično funkcionriati kao aperitiv, kao osvježavajuće piće ali i kao baza za kompleksne koktele. Suradnjom s Pipijem, Rossi su napravili još veći korak naprijed; spojili su dva veoma snažna, masovno popularna brenda u ultrakomercijalno, veselo ljetno nisokoalkoholno piće. S Filipom Rossijem razgovarali smo o ideji i razvoju ove potencijalno senzacionalne suradnje.

Filip Rossi

Kako je došlo do ideje o suradnji s Pipijem? Ta se suradnje čini dosta neočekivana. Zašto baš Pipi?

Do suradnje je došlo spontano. Rossi destilati već su godinama prisutni u svijetu miksologije, a za neke smo recepture ionako koristili Pipi narančadu jer se izvrsno uklapala u naše koktelske mješavine. Kad smo se napokon upoznali s Pipi organizacijom, pokazali smo im naše mješavine s Pipijem. Jednu od njih danas i predstavljamo. Od prvoga susreta, postupno smo i zajednički razvijali ideju o RTD (ready to drink) varijanti. Osim izvrsnog proizvoda pogodnog za miksologiju, Pipi je kod nas izuzetno cijenjen i prepoznat brend, što nas je i dodatno veselilo u ovoj suradnji. Na engleskom bismo rekli da je suradnja s Pipijem bila no brainer. 

Teranino i naranča logična su organoleptička kombinacija: najavljuje li suradnja s Pipijem i neke druge voćne interpretacije teranina?

Zasad ćemo se fokusirati na afirmaciju ovog proizvoda i Teranino Rossi Spritza koji je nedavno izišao na tržište. Po prvim povratnim informacijama, čini se da je vrlo dobro prihvaćen. Veselimo se što smo prije ljeta publici uspjeli u kratkom vremenu približiti dva izuzetno osvježavajuća napitka s niskim udjelom alkohola, od pet posto. Sigurni smo da će kupci ovoga ljeta uživati u našim pićima.

Mislite li da Teranino može postati platforma za niz specifično istarskih koktela, spritzeva i RTD-a? Vodi li to prema redefiniciji Teranina?

Dobro pitanje, ne znam bismo li to nazvali redefinicijom, ali svakako proširujemo načine primjene Teranina i time mu dajemo dodanu vrijednost. Teranino je zbog aromatskog profila veoma pogodan za koktele i spritzeve, a budući da se proizvodi samo na istarskom poluotoku, svakako mu pristaje i pridjev istarski. Neovisno o novim načinima primjene, bazni liker i dalje ostaje naše stožerno piće sve prepoznatljivije na tržištu, koje se iz godine u godinu sve više konzumira.       

Teranino je dosad bio presladak da bi se posluživao kao aperitiv, no Teranino s više svježine može se pretvoriti u uspješan aperitiv.

Tako je, Teranino Orange x Pipi sadrži svježe cijeđeni limun koji mu daje svježinu pa je veoma pogodan za aperitivno piće. Uz svježinu limuna osjete se i svi značajni aromatski profili teranina i Pipijeve naranče.

Tko je ciljana publika za Teranino Orange x Pipi?

RTD koktelima s manjim udjelom alkohola općenito je sklonija mlađa generacija. Uz njih su to i ljubiteljice i ljubitelji baznog teranina neovisno o njihovoj dobi, kao i kupci koji vole istraživati nove okuse ili traže osvježenje s malim udjelom alkohola. 

Gdje će se Teranino Orange x Pipi prodavati?

U svoj maloprodaji i HoReCi. 

Kada, kako i uz što piti Teranino Orange x Pipi?

U svakom slučaju tamo gdje se sreću dobro društvo i dobra atmosfera, uz preporuku hladnog serviranja.

Mislite li da će suradnja s Pipijem proširiti javnu prepoznatljivost brenda Rossi? 

Svakako, mislimo da će s ovom suradnjom prepoznatljivost brenda Rossi dodatno porasti, posebno u tržišnim segmentima u kojima je Pipi  tradicionalno snažan, kao i u velikim gradovima.

Hoće li se destilerija Rossi više fokusirati na RTD, ali i na niskoalkoholne destilate?

Smatramo da se kategoriji niskoalkoholnih RTD koktela važno posvetiti, jer svi svjetski pokazatelji ukazuju na njen budući rast. Uz osnovne linije naših destilata na kojima temeljimo poslovanje, planiramo paralelno i umjereno razvijati niskoalkoholne RTD proizvode inovativnih receptura poput ove.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.