Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Tko će nahraniti Thompsonovih 300 tisuća fanova na Hipodromu? 

U Zagrebu će se ovoga ljeta, dakle, održati jedno od najvećih masovnih okupljanja u Hrvatskoj. Na Thompsonovu se koncertu na Hipodromu očekuje između 200 i 300 tisuća posjetitelja, organizatori spominju još veće brojke, a gradonačelnik Tomašević govori o nekoliko tisuća redara. Svi ti ljudi moraju jesti. Moraju jesti kaloričnu, ne preskupu, brzu i jednostavnu hranu.

Thompsonov je koncert, očigledno, golema prilika za ugostitelje koji su opremljeni da poslužuju hranu na masovkama na otvorenom. Kako nahraniti 200 do 300 tisuća ljudi na jednom mjestu? Tu se ne radi o gastronomiji nego prije svega o infrastrukturi. U idealnim gastronomskim uvjetima u kojima ugostiteljska infrastruktura nije presudna, bilo bi vrlo lako sastaviti poželjnu listu dobavljača hrane za Thompsonov koncert:

  • Batak, roštilj i burgeri, 
  • Boogie Lab, pizze, peciva, sendviči
  • Fisherija ili SoHo, sushi
  • Torterie Macaron, deserti
  • Crna ovca, sladoled (aRoma je previše upmarket za masovna okupljanja)

Ova se lista sigurno neće dogoditi. Tender za ugostitelje za Thompsonov koncert još nije raspisan. Iz Batka su nam, primjerice, jutros odgovorili da pop up restoran ili štandovi na Thompsonovu koncertu za njih nisu opcija, jer Batak ne raspolaže infrastrukturom neophodnom za pripremanje i posluživanje hrane na koncertima. Isto, pretpostavljamo, vrijedi i za Torterie Macaron. U Batku procjenjuju da će im svi restorani ionako biti prepuni na dan Thompsonova koncerta, zbog velikog broja ljudi koji će doći u Zagreb. Očito je, dakle, da će 200 do 300 tisuća ljudi na Hipodromu biti prepušteni jelima ugostitelja koji imaju opremu za pripremanje i posluživanje hrane na koncertima.

U Hrvatskoj svu infrastrukturu za kuhanje, pečenje i posluživanje na otvorenom posjeduje grupa Ivice Todorića mlađeg, koja organizira Fuliranje i vodi karavanu Burger Festa po cijeloj zemlji. Thompsonove  bi fanove, barem kao podizvođači, mogli hraniti Institut za burgere, Institut za kobasice, Burger Bar, Good Food, Chef’s Burger, Thai Thai, Purple Monkey, a možda čak i RougeMarin, koji je jedne sezone sam vodio Advent na Zrinjevcu. 

Tu su, nadalje, i food truckovi poput poznatog gastrokamiona braće Nekić i drugih. Problem je, međutim, u tome što svi spomenuti brendovi njeguju naglašeno urbani imidž, koji se baš ne slaže s Thompsonovom ikonografijom. No kad je riječ o potencijalnih 200 do 300 tisuća gladnih kupaca, imidž ne mora biti presudan. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.