Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

La Caserne Chanzy, lijepi hotel na fenomenalnoj lokaciji u Reimsu, pokazuje kako i u Francuskoj hotelski servis polako ali sigurno odlazi k vragu

Marriottov La Caserne Chanzy Autograph Collection, hotel s pet zvjezdica, nalazi se točno preko puta glasovite, uistinu veličanstvene katedrale u Reimsu, gdje su se krunili francuski kraljevi i gdje je pokopana Ivana Orleanska. Sama lokacija vrijedi pet plus zvjezdica, dizajn interijera vrijedi čistih pet zvjezdica, a udobnost soba zaslužuje nižih pet zvjezdica, ali i dalje pet. Servis, nažalost, jedva da zaslužuje loše četiri zvjezdice. U La Caserne Chanzy proveli smo dvije noći, što je bilo dovoljno za tri do četiri ozbiljne pogreške u servisu.

Pogreška broj 1

Budući da se La Caserne Chanzy nalazi blizu katedrale, gost do hotela ne može doći svojim automobilom. Pa su nas mailom obavijestili da parkiramo u Rockefellerovoj ulici pedesetak metara od hotela, i da će netko doći po nas i preuzeti auto. Oko tri popodne jednog dosta hladnog utorka parkirali smo u Rockefellerovoj ulici ispred stupića koji štite zonu katedrale i nazvali recepciju.

Ljubazna gospođa tražila je naše podatke, pa je rekla je da odmah stiže bellboy koji će preuzeti auto i prtljagu. Bellboya, međutim, nije bilo dvadesetak minuta premda se, ponovimo, hotel nalazi pedesetak metara od parkinga. A sami nismo mogli otići do hotela, jer je parkiralište na koje su nas uputili namijenjeno samo kratkom zaustavljanju up rvoj zoni, sa svega par mjesta koja automobili dijele s taksi stajalištem, pa se gosti uglavnom ne usuđuju ondje ostaviti auto. Ponovo smo nazvali hotel. Ovoga put javila se druga recepcionerka, koja je ponovno tražila naše podatke, da bi rekla kako bellboy odmah dolazi. Bellboy se napokon zaista i pojavio, no cijela procedura dolaska u hotel protegla se na pola sata što je potpuno nedopustivo za hotel s pet zvjezdica, koji u ovo neturističko doba godine  košta oko 390 eura.

Pogreška broj 2

Kad smo odlazili na večeru, zamoli smo recepcionerku da pošalje nekoga u sobu s par boca vode, jer smo tijekom popodneva popili svu vodu iz minibara. Kad smo se poslije ponoći vratilo u sobu, vode nažalost nije bilo. Recepcionerka je očito zaboravila na našu molbu, što se baš ne bi smjelo dogoditi jer procedura nalaže da recepcija odmah zapiše svaki poseban zahtjev gosta, od ovog potpuno jednostavnog do puno složenijih.

Pogreška broj 3

La Caserne Chanzy ima veoma privlačan veliki zimski vrt, koji može idealno funkcionirati kao radni prostor. Pa smo u srijedu popodne poslije posjeta šampanjskoj kući Krug, sjeli u Jardin d’Hiver kako bismo u vrtu napisali nekoliko tekstova. Konobara, međutim, nije bilo cijelu vječnost, premda se Zimski vrt nalazi desetak metara od bara. Kad je napokon došao, razveselilo nas je što se kućni šampanjac, Thienotov Blanc de Blancs, toči iz magnuma. Zatim je konobar ponovno nestao ma dulje vrijeme, a gosti Zimskog vrta morali su lutati hotelom kako bi negdje, na blagajni skrivenoj iza bara, platili svoje račune.

Pogreška broj 4

U četvrtak kad smo odlazili, nitko se nije ponudio da nam odnese kofere do auta, što je u hotelu s ozbiljnih pet zvjezdica potpuno nedopustivo. La Caserne Chanzy Autograph Collection udoban je i lijep hotel s vrlo dobrim gastronomskim  restoranom La grande Georgette u kojem je servis kompetentan i profesionalan. Međutim, hotelski je servis šlampav, površan, blago iritantan i definitivno ne zaslužuje pet zvjezdica. Servis u La Caserne Chanzy, baš kao i servis u mnogo skupljem pariškim Delanu u kojem smo odsjeli prije nekoliko mjeseci, pokazuje da se i francuska hotelska industrija suočava s teškim nedostatkom profesionalnog osoblja.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.