Petra Jelenić, najpopularnija hrvatska pastry chefica, prešla je u Sol prije samo pola godine. Gospođa Jelenić, podsjetimo, napustila je Salo Tvrtka Šakote da bi se pridružila Soli. Budući da se Sol iz Gradske kavane na Trgu bana Jelačića uskoro seli u desetak i više puta manji prostor u Petrinjskoj ulici, Petra Jelenić mogla bi ostati bez sadašnjeg posla, jer minimalističkoj verziji Soli nije potreban zasebni pastry chef.
Kad smo je jučer pitali što će dalje raditi, Petra Jelenić iskreno je i spontano odgovorila da još ne zna. Otkako je prije osam godina zatvorena izvrsna slastičarnica Mak na konac u Dukljaninovoj ulici, chefica Jelenić promijenila je više poslova. Kratko se zadržala u dvije velike hotelske korporacije, Blue Sunu i Maistri, pa je jedno ljeto vodila odličan pop-up desertni restoran na zagrebačkom Gornjem gradu, da bi se skrasila u Salu gdje je, međutim, došlo do stanovitih konceptualnih razilaženja između Jelenić i Šakote.
Prelazak u Sol poslije dvije godine u Salu, zapravo se odmah doimao kao privremena opcija, jer Jelenić pripada svijetu autorskog slastičarstva, a Sol po definiciji ne može biti u odveć autorski ugostiteljski žanr. Sol i Jelenić dobro su kliknuli u pojedinim mikrosezonskim PR projektima poput fame koja se u javnom prostoru prije dva mjeseca pokušala stvoriti oko “Petrinih krafni”, ali bilo je jasno da njen angažman u Soli ne može imati dulju perspektivu.
Međutim, ni sama gospođa Jelenić vjerojatno nije očekivala da će posao u Soli trajati baš ovako kratko. Petra Jelenić predobra je profesionalka i prepoznata javna osoba da bi mogla biti bez posla dulje od par tjedana. Chefica Jelenić uvijek može ugodno živjeti od konzaltinga, bilo za ugostiteljstvo, bilo za prehrambenu industriju. Nadalje, njene televizijske emisije prilično su gledane, a ne bi bilo loše da napiše još koju knjigu.
No, možda bi bilo najkorisnije, i za nju i za Zagreb, da Petra Jelenić još jednom pokuša s vlastitom slastičarnom, s opcijom pretvaranja u manji lanac izrazito autorskih slastičarni. Jedna autorska slastičarna ne može biti dugoročno rentabilna. Ali, lanac autorskih slastičarni, uz umjereno strpljivog investitora, mogao bi postati nacionalna komercijalna senzacija.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.