Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Dragi ugostitelji, ako ne radite kad nije sezona, promijenite podatke na Googleu ili objavite na društvenim mrežama 

Situacija broj 1

Prije nekoliko tjedana u Zadru smo poželjeli popiti specialty kavu. Zadar, kao ni Rijeka, nije mjesto koje pruža puno mogućnosti za dobre kave. Razveselilo nas je kad smo na Googleu  pročitali da jedini zadarski specialty kafić ipak radi i kad nije sezona. Kad smo stigli pred kafić on je, naravno, naravno bio zatvoren. Bez ikakvog obješnjenja. Na Googleu ni na društvenim mrežama, niti na samoj lokaciji. 

Situacija broj 2

U veljači smo poželjeli otići u jednu istarsku konobu koja se nalazi u sklopu većeg kampa. Prije odlaska na Googleu smo provjerili  radi li restoran. Na profilu restorana pisalo je da objekt radi uredno svaki dan. Svejedno smo pokušali nazvati konobu koja nam se naravno nije javljala. Tek nakon temeljitije pretrage po internetu naišli smo na podatak da se konoba otvara u travnju. Na svim drugim mjestima pisalo je da je restoran otvoren i normalno radi. 

Situacija broj 3

Neki restorani se trajno zatvaraju, a na internetu se može pročitati da još uredno rade. Razumljivo je da je nakon zatvaranja restorana vlasnicima vjerojatno zadnja stvar na pameti napisati na Googleu da je objekt zauvijek zatvorio svoja vrata. Međutim, to bi bilo ipak bio znak poštovanja prema gostima. Tako je nekoliko dana i tjedana na profilu nepopularnog fast fooda koji se bazirao na piletini u centru Zagreba, pisalo da restoran radi, iako je trajno zatvorio vrata.

Ove situacije su samo tri primjera nemara nekih ugostitelja prema digitalnoj prezentaciji njihovih lokala.  Takvih je primjera mnogo.  Većina gostiju prije nego što se zaputi u restoran provjeri osnovne informacije na Googleu i ako vidi da kraj restorana piše Open zelenim slovima ide tamo. Može se samo zamisliti frustracija gostiju koji dođu pred zatvoreni restoran za koji su mislili da radi. Vrlo vjerojatno se više neće vratiti i ako se lokal otvori. Još su gori primjeri ugostitelja koji ni na društvenim profilima svojih restorana ne žele napisati da su njihovi restorani zatvoreni, privremeno ili trajno. Zato dragi ugostitelji, ako vaš lokal ne radi određeni dan zbog raznih situacija ili godišnjih odmora, napišite to na Googleu ili objavite na svim društvenim mrežama koje koristite. Napisati da restoran trenutno ne radi na Googleu zahtijeva minimalnu digitalnu pismenost . A zauzvrat dobivate povjerenje gostiju i izbjegavate nepotrebne frustrirajuće situacije. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.