Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

FAŠNIK 2025. Bread Club prodaje vjerojatno najružnije krafne u Zagrebu. Ovako nešto nijedan brend koji drži do svog ugleda ne bi smio pustiti na tržište

Prije šest ili sedam dana u Bread Clubu preko puta Šenoina spomenika kupili smo uobičajeno odličnu focacciu i u vitrini ugledali platu krafni, koje su izgledale kao da su ih napravili najnetalentiraniji ponavljači razreda u pekarskim školama.

Mislili smo da se radi o nekoj slučajnoj pogreški, pa smo ih odlučili ignorirati. Danas, par dana prije Fašnika, ponovno smo ušli u Bread Club preko puta Šenoe u Staroj Vlaškoj i doživjeli deja vu. Krafne su bile jednako ružne, kvrgave, neugledne, nepravilne, zgužvane i antipatične kao prošlog tjedna. Kupili smo samo dvije, nadajući se da će okus barem donekle kompenzirati izgled.

Ali nije.

Ne računajući malo nekog alkohola, vjerojatno tamnog ruma ili brendija, Bread Clubove krafne posve su bezokusne, pomalo žilave i nažalost inferiorne krafnama iz supermarketa i velikih pekarskih lanaca, koje dolaze u Hrvatsku duboko zamrznute. Bread Club, pak, sve svoje proizvode mijesi i peče u Hrvatskoj, pa imamo pravo očekivati bitno viši standard od supermarketskog. A zapravo je niži.

Kukuruzno brašno ili nešto sa sličnom teksturom, pokušava učiniti krafne hrskavima izvana, što je apsurdno; krafne nisu kroasani i nema potrebe da ih se posipa hrskavim elementom koji ionako ne stvara kontrast s mekom unutrašnjosti, jer tijesto, ponovimo, nije meko nego je polužilavo i ljepljivo. Bread Club je bio pionir hrvatskih craft pekarnica.

Bread Club najbrže se razvijao, a nedavno je otvorio zaista izvrsno uređeni lokal na uglu Ilice uloge i Frankopanske. Baš zbog svoje reputacije i značajne uloge u nastanku hrvatske zanatske pekarske scene, Bread Club nije smio pustiti u prodaju ovaj petorazredni poluproizvod koji asocira na krafne. Bread Clubu očito nedostaje unutarnja kontrola kvalitete.

Jednom kad napravite nešto tako loše, možete se dovesti u situaciju da se povjerenje kupaca, osobito onih stalnih, nepovratno gubi. Najružnijim krafnama u gradu, koje su usput ni gastronomski nisu vrijedne, Bread Club ugrozio je svoju profesionalnu reputaciju i tržišni imidž. Baš nas zanima tko je u Bread Clubu odlučio da se ove krafne iz jeftinih slastičarskih horrora puste u prodaju.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.