Prošlog je tjedna Magazinska klet preko društvenih mreža pozvala goste na otvorenje novog restorana u Tkalčićevoj 54, u subotu 15 veljače. Jučer, 20. veljače na adresi Tkalčićeva 54 još nije bilo ni malog m od Magazinske kleti: nije bilo ni loga, ni jelovnika ni restorana. Ondje se i dalje nalazila talijanska tratorija Bella Storia.
Pitali smo konobara Bella Storie gdje je Magazinska klet. Mladi je konobar rekao: « Ovo je Magazinska klet, ali još nije spremna pa će do početka ožujka i dalje raditi Bella Storia.” Kad smo konobara upozorili na objavu o otvorenju Magazinske kleti 15. veljače, samo je slegnuo ramenima i promrmljao “Da, znam…”
Poziv na otvorenje Magazinske kleti 15. veljače u Tkalčićevoj 54 u međuvremenu je izbrisan s društvenih mreža.
Da se razumijemo: nije problem u tome što otvaranje Magazinske kleti u Tkalčićevoj kasni. Otvaranja svih restorana u Zagrebu uvijek kasne, katkad mjesecima. Ali, problem jest ako javno pozovete ljude da na određeni točan datum dođu u novi restoran, a tog restorana još nema ni u tragovima.
Ova anegdota pokazuje da se brendom i restoranima Magazinske kleti upravlja prilično nepažljivo, u što se javnost uvjerila lani, kad se Magazinska klet uvalila u skandal s Ivkom Marićem, čovjekom koji je postao poznat kao vozač Ferrarija eurozastupnika Stipe Bartulice.
Gospodin Marić puno je prije tog komičnog incidenta bio osuđen zbog pokušaja ubojstva i zbog iznude, a nedavno je uhićen pošto je doušnik policiji javio da je Ivko Marić u jednom društvu govorio o atentatu na samog Andreja Plenkovića. E sada, tom i takvom čovjeku vlasnik Magazinske kleti dao je franšizu, pa je gospodin Marić, osuđenik za teška kaznena djela, na zagrebačkim Sveticama otvorio restoran Magazinska klet by the way koji je odmah postao narodnjački klub.
Pošto je izbio skandal s Bartulicom i Marićem, vlasnik Magazinske kleti branio se da je u lipnju 2023. prekinuo sve veze s Ivkom Marićem i da mu je oduzeo franšizu.
Međutim, još lanjskog proljeća na restoranu na Sveticama stajale su oznake MK, a vlasnika Magazinske kleti očito nije smetalo što se njegov brend s adresom na Sveticama dulje vrijeme u radijskim jinglovima reklamirao razbijanjem čaša.
I slučaj poziva na otvaranje još nepostojećeg restorana u Tkalčićevoj, a još više slučaj suradnje Magazinske kleti i Ivkom Marićem, uistinu upućuju da se brendom ove inače uspješne roštiljarne zaista nemarno upravlja. Nemarno je ovdje eufemizam.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.