Dvanaestogodišnji Chivas Regal masovni je industrijski proizvod, kojeg se godišnje proda nekih devet milijuna litara ili malo više. Ali dvanaestgodišnji Chivas Regal jedan je od kontinuirano najboljih masovnih proizvoda u povijesti prehrambene i destilerske industrije, baš kao, primjerice, Tabasco.
Osim toga, Chivas Regal je usprkos golemoj tiraži oduvijek bio svojevrsna ikona luksuza, barem među širom publikom. Genijalni Tom Waits u pjesmi Downtown s albuma Heartattack and Wine, koristio je baš Chivas kao simbol luksuza i dobrog života. Dvanaestogodišnji Chivas Regal definitivno nešto vrijedi. Riječ je o jednom od najfinijih široko dostupnih whiskyja u Hrvatskoj. Sinoć smo se slučajno zatekli u Karlovcu, i to ne baš u središtu Karlovca.
Svratili smo na brzo piće u kafić Bacardi. Simpatična šankerica doimala se kao da je došla iz Golikovih ili Berkovićevih filmova, a na polici iznad šanka vidjeli smo bocu dvanaestogodišnjeg Chivasa. Pa smo naručili dva Chivasa s po dvije kocke leda. Popili smo za pet minuta i zamolili račun. Nismo mogli vjerovati kad nam je gostioničarka iz filma rekla “Pet i šezdeset molila bih.” Dakle, u karlovačkom Bacardiju svjetski glasoviti Chivas Regal, zlatni standard više srednje kvalitete u svijetu škotskih whiskyja, košta samo 2,80 eura odnosno 21 kunu. Što je otprilike jednako kao Chivas Regal u Zagrebu prije pet godina, ili jeftinije od cappuccina u Bogovićevoj ulici u centru glavnog grada danas.
U redu, poslovni prostori u Karlovcu puno su jeftiniji nego u Zagrebu i kupovna moć je manja. Ali Chivas Regal mnogo je skuplji u nabavi od bilo kakve kave. Ova senzacionalno poštena cijena uljepšala nam je poluosvjetljenu, pomalo depresivnu večer u gradu koji sasvim siguro ne spada među ljepše u Hrvatskoj. Ali, eto, ima poštene kafiće s dobrim pićima.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.