Ovoga vikenda definitivno je ispražnjen prostor 4Burgersa u Teslinoj ulici. U njega će useliti novi SoHo Sushi, koji se pretvara u uspješan lanac pristupačnih sushi barova. SoHo Sushi, čije se otvorenje planira za 20. veljače, u Teslinoj će imati 20 sjedećih mjesta i veliki sushi counter u sredini lokala i prodavat će široki izbor sushi rolica, tempura, prženog sushija, nigirija i poke bowlsa po pristupačnim cijenama, ali i lunch opcije sa chicken teriyakijem ili katzu piletinom koje će se mijenjati svakih nekoliko mjeseci. Još jedan, treći SoHo Sushi trebao bi se otvoriti u travnju u Green Goldu u Radničkoj.
SoHo Sushi i 4Burgers poslovno su povezani, preko grupe u vlasništvu Ivana Todorića kojoj pripadaju i Good Food, Purple Monkey, Fuliranje i Burger Festival. Smjena u lokalu u Teslinoj nastavak je šireg trenda pada popularnosti burgera i stalnog rasta potražnje za sushijem u Zagrebu.
4Burgers je pokrenut na samom kraju trenda burgera i to sa smash burgerima koji su u Hrvatskoj bili popularni prije 20 godina. S druge strane, SoHo Sushi je prvi brend u Hrvatskoj koji se sa zabavnijim formama sushija obratio mlađoj publici i to im se isplatilo. SoHo Sushi dobro pogađa odnos cijene i kvalitete i ima osjećaj za ukus masovne publike i to im jača poziciju na sceni jeftinijih uličnih varijanti japanske hrane, koju u Hrvatskoj uz par izuzetaka obilježavaju loša kvaliteta i odsustvo bilo kakve kreativnosti.
SoHo Sushi je 2020. utemeljio vlasnik Baltazara Igor Čimbur, s prvim lokalom u Dukljaninovoj ulici up rostoru gdje se danas nalazi pekarnia Noel Bread & Deli. Kasnije preselio u Palmotićevu gdje je radio u sklopu Good Fooda. S novim lokalima u Teslinoj i Green Goldu SoHo Sushi mogao bi početi fazu širenja koja će ga pretvoriti u ozbiljan lanac.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.