Danas smo na VINOcom došli relativno rano, nešto prije 15 sati, nadajući se da ćemo izbjeći goleme gužve vezane za najmasovniji hrvatski vinski festival. Uspjeli smo, međutim, probati samo četiri vina: dva zanimljiva i dosta karakterna Isteničeva pjenušca, pošip Nericu iz 2024. koji je izvanredan, i crni pošip Nericu koji je počeo pokazivati potencijalne te veoma originalne sorte.
Zatim su se sve Esplanadine dvorane u kojima se održava VINOcom toliko prepunile da smo morali pobjeći. Nema puno smisla profesionalno kušati vino u ambijentu kojim dominiraju visoka temperatura i teški miris suhomesnatih proizvoda i sireva. Usprkos ovim zamjerkama, VINOcom je ponovno pokazao da je riječ o najuspješnijem propagatoru prodaje vina u Hrvatskoj.
Procjenjuje se da će kroz VINOcom proći oko osam tisuća ljudi, koji plaćaju 30 eura za jednodnevnu ulaznicu. S tom se ulaznicom može probati doslovno sve što se izlaže na VINOcomu. Konkretno, pošto platite 30 eura, možete popiti pet, deset, dvadeset ili pedeset čaša vina, zavisno o tome koliko ćete izdržati na nogama. VINOcom najširoj publici omogućuje da se upozna s bezbroj različitih vina i da stekne naviku ispijanja vina. Zato je VINOcom važan i zato velika većina hrvatskih vinara i distributera redovito sudjeluje na VINOcomu, neovisno o uvjetima kušanja vina koji su daleko od idealnih.
VINOcom je naprosto prebukirani vinski lunapark koji redovito regrutira nove vinske potrošače. Tako treba i ostati, premda možda ne bi bilo loše da se VINOcom pomake tjedan dana prema sredini studenog kako bi mogao koristiti prostore Esplanadine terase, koje zadnjih godina u adventsko vrijeme zauzima Fooling Around. Čini nam se, naime, da je stari VINOcom na većem prostoru funkcionirao nešto opuštenije i još efikasnije.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.