Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

STOGODIŠNJI RAT Je li Konzum preuzeo Lidlov koncept promoviranja i televizijskih reklamiranja hrane sa specifičnim porijeklom?

Lidl već dugo godina reklamira američki tjedan, grčki tjedan, francuski tjedan, talijanski tjedan, azijski tjedan. Riječ je o akcijskoj prodaji skupine prehrambenih proizvoda, koji bi trebali odražavati duh gastronomije određene države ili šireg područja.

Proizvodi na takvim Lidlovim akcijama uglavnom su loši do katastrofalni, a često nemaju mnogo veze sa stvarnim specifičnom sastojcima i okusima pojedine zemlje, pa je svojedobno američkim tjednom dominirala pizza. Takve su promocije, međutim, dio Lidlove strategije, koja je nesporno uspješna što je vidljivo iz Lidlovih rezultata.

Uz svaki nacionalni ili regionalni tjedan na svim se mogućim televizijama vrte Lidlove reklame koje prikazuju vesele obitelji za stolom kako uživaju u američkim ili grčkim ili talijanskim Lidlovim proizvodima. Ovih su dana televizije prepune reklama u kojima vesela obitelj za stolom uživa u slavonskim proizvodima iz supermarketa, pod egidom Najbolje iz Slavonije.

No, ne radi se o Lidlovoj nego o Konzumovoj reklami, koja konceptom, sadržajem, a donekle i formom nesporno podsjeća na Lidlove promocije nacionalnih i regionalnih prehrambenih proizvoda. Konzum ovdje ima veliku prednost jer reklamira zaista visokokvalitetne proizvode poput Baranjskog kulena; sva roba s Lidlovih promocija zajedno ne može ući u istu rečenicu s Baranjskim kulenom, kao ni nekim drugim brendovima, obuhvaćenima akcijom Okusi Slavonije. Ali ostaje dojam da Konzum imitira Lidl. Riječ je, čini se, o još jednoj epizodi u stogodišnjem ratu Konzuma i Lidla koji je pokrenuo Ivica Todorić, čim je Lidl najavio da dolazi u Hrvatsku. Jasno je da Konzum taj rat ne može dobiti. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.