Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Gen Z? Ne, vina preko interneta najviše kupuju stariji kupci, posebno na jakim tržištima

Možda imamo dojam da je svaka strategija online prodaje u industriji pića usmjerena na mlađe kupce. Ali novo istraživanje Drinks Businessa, jednog od najutjecajnijeg portala u toj industriji, pokazalo je da trendovi baš nisu uvijek takvi.

U vinskoj industriji postoji konsenzus da želi li osigurati budućnost, a posebno budućnost online prodaje, mora ulagati u mlađe kupce, rođene između 1981. i 1996. godine. To se posebno odnosi na nova rastuća vinska tržišta. U starom svijetu, međutim, na stabilnim vodećim vinskim tržištima, preko interneta najviše kupuje takozvana generacija X danas češće zvana boomeri, ali i pravi baby boomeri, kupci rođeni neposredno poslije Drugog svjetskog rata.

Riječ je o dobnoj skupini kupaca starih od 44 godine naviše. Prema IWSR-u, vodećem svjetskom analitičaru tržišta pića, boomeri kupuju oko 60 posto svih vina prodanih u e-trgovinama, najviše u Italiji, Francuskoj, Španjolskoj, Velikoj Britaniji i Australiji. Mlađi kupci dominiraju u Kini (80 posto) i Brazilu (64 posto), dakle na novim tržištima. Amerika kao jedno od najjačih vinskih tržišta  na svijetu, negdje je u sredini, mlađa publika kupuje 43 posto vina online, starija 57 posto. 

Ovi podaci mogli bi natjerati vinare i proizvođače piča da još jednom razmisle. Nakon pandemije online prodaja vina lagano opada i upravo bi sredovječni kupci mogli biti pokretač novog rasta.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.