Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Indijci dolaze. Ali ne kao radna snaga nego kao turisti

aerodrom-stock

Prošli broj Economista posvetio je jedan od uvodnih komentara indijskim turistima. Naime, najmnogoljudnija zemlja na svijetu postaje i sve važnija emitivna turistička destinacija. Zbog jačanja srednje klase, sve više Indijaca može i želi putovati u inozemstvo.

Konzultantska kuća McKinsey predviđa da će do 2040. broj Indijaca koji zbog turističkih motiva putuju u inozemstvo narasti na 90 milijuna. Indijski turisti već sad posjećuju Europu. Španjolska je, primjerice, nedavno udvostručila broj dolazaka indijskih turista. The Economist to pripisuje suradnji španjolskih turističkih vlasti s Bollywoodom.

U naslovu komentara o novoj turističkoj emitivnoj velesili The Economist se pita kako privući indijske turiste, pa posebno upozorava na gastronomsku problematiku. Indijski turisti, bar zasad, uglavnom žele jesti u indijskim restoranima a mnogi su vegetarijanci. Što znači da u ovom trenutku Hrvatska nije osobito privlačno odredište za Indijce. No, hrvatsko se ugostiteljstvo može brzo prilagoditi. U cijeloj ovoj priči najzanimljivija je zapravo promjena paradigme.

Hrvatska javnost, kao i veći dio Europe, navikla je narode s indijskog potkontinenta i drugih dijelova Azije promatrati kao relativno jeftinu radnu snagu. A za koju godinu oni bi mogli masovno dolaziti u Europu, pa i na Jadran, kao imućni gosti.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.