Budweiser u Heinzelovoj, jedna od naših dražih kvartovskih roštiljarni, nikad nije imala sreće s izborom glazbe. Budweiser je u najboljem slučaju puštao domaći pop, a mnogo češće onu groznu hibridnu hrvatsku zabavnu glazbu koja graniči s turbofolkom, poput pjesama Jelene Rozge ili grupe Magazin.
Neko su vrijeme Budweiserove playliste bile toliko nepodnošljive da smo prestali dolaziti u ultrapopularnu pivnicu blizu tržnice Kvatrić. U nedjelju smo odlučili riskirati jer nam se sviđa Budweiserov vrt, sa stolovima u dubljem hladu i s ponešto svježeg zraka i po kolovoškim vrućinama. Glazba nas je pozitivno zaprepastila.
Umjesto hrvatskih polunarodnjaka ili banalnih zabavnjaka Budweiser je jučer puštao genijalnu Amy Winehouse, jednu od najvećih pjevačica u povijesti rocka. Slušali smo Amy Winehouse skoro sat i pol, od Back in Black do Valerie i nismo primijetili da se bilo tko na uobičajeno punoj terasi bunio ili negativno komentirao glazbenu kulisu. Budweiser je jučerašnjim izborom glazbe napravio pravu malu kulturološku revoluciju.
Budweiser sad više nije samo zalogajnica s jednim od najboljih bifteka u istočnom Zagrebu, nego i lokal gdje se može ugodno sjediti uz butelju dobrog vina (jučer smo uz veliku salatu, bilo je prevruće za biftek, pili Stininu Vugavu) i uživati u diskretnoj, visoko civiliziranoj playlisti. Nadamo se da će Amy Winehouse postati tipičan primjer za novi Budweiserov izbor glazbe. A glazba zaista jest važan segment restoranskog ugođaja.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.