Redovi u Puli. Redovi u Opatiji. Redovi na Cresu. Redovi u Starom Gradu. Redovi na Korčuli. Redovi u Splitu. Redovi svugdje. aROMA Gelato Expereince ovog se ljeta pokazuje kao jedinstveni fenomen hrvatske turističke i gastronomske scene. Usprkos manjem broju turista, koji manje troše, aROMA Gelato Experience, najveći hrvatski lanac prirodnih gelaterija, radi odlično.
Fotografije redova ispred aROMA butika koje objavljujemo, snimljene su proteklih dana na raznim lokacijama na Jadranu, od Istre do južne Dalmacije i u sasvim različitim destinacijama, od velikih gradova poput Pule i Splita, preko tradicijskih ljetovališta poput Opatije, do turistički relativno nerazvijenih otoka kao što je Cres, koji još nema ni jedan ozbiljni hotel (Marriott najavljen za ovo ljeto kasni s otvaranjem).
Što nam pokazuje činjenica da se pred aROMA gelaterijama, koje nisu jeftine iako ove godine nisu dizali cijene stvaraju redovi, dok se većina ugostitelja na moru istodobno žali na pad prometa? aROMA primjer govori o vrijednosti za novac kao jednoj od ključnih ugostiteljskih i turističkih kategorija. Potrošačima nije presudna sama cijena nego kvaliteta koji dobivaju za cijenu. aROMA Gelato Experience uspjela se nametnuti tržištu zato što proizvodi gelato od prirodnih, visokokvalitetnih sastojaka a ne od praškova. Visoka kvaliteta, vrlo širok spektar okusa i atraktivan brending pokazali se se otpornim na lošiju sezonu. Utoliko je aROMA Gelato Experience primjer ispravnog pristupa poslu u hrvatskom turizmu i ugostiteljstvu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.