Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Evo zašto su zagrebački taksisti uvjerljivo najgori u Hrvatskoj (i koje taksije treba izbjegavati)

taksi-split

Dobra, stara vremena… Zagrepčani su se desetljećima zgražali nad neuljudnim dubrovačkim taksistima, koji su znali cijenu vožnje od aerodroma do hotela naplatiti skoro kao cijenu hotelske sobe izvan sezone. Zagrepčani su dugo nabijali komplekse Splićanima zbog gusarskih taksista, koji su turiste, umjesto najkraćom linijom od točke A do točke B, znali voditi u razgledavanje grada i naplaćivati puno više cijene od onih za najkraću vožnju od točke A do točke B. Zadnjih su se godina, međutim, splitski pa i dubrovački taksisti uglavnom profesionalizirali, dok su zagrebački taksiji, uz iznimku službe 1717 postali možda najgore gradsko javno ruglo. Mediji već mjesecima izvješćuju o najnevjerojatnijim računima koji se izdaju u Zagrebu. Jedan od bezbrojnih zagrebačkih piratskih taksista objasnio je račun od pedesetak eura za par kilometara vožnje, činjenicom da njegova služba pruža višu razinu usluge: nismo primijetili daklijentima toče šampanjac. Neki nevjerojatno agresivni tip u tamnom Meganeu vožnju od Tesline do Heinzelove naplatio nam je 15 eura. U taksiju 1717 ta vožnja ne može koštati više od pet eura. Kad smo čovjeka suočili s činjenicom da taksi koristimo najmanje četiri puta dnevno i da znamo cijene za sve relacije u gradu, počeo je uvrijeđeno vikati da mi ne razumijemo koliko njega košta održavanje auta. Ovaj se pirat ponašao kao da vozi Bentley, a ne Megane. Najgore je, međutim, na aerodromu. U New Yorku, Parizu i Londonu, leglima liberalnog kapitalizma, točno se zna koliko košta vožnja od zračne luke do centra grada: ta je cijena vidljivo istaknuta. U Zagrebu, međutim, vožnju od aerodroma do centra grada možete platiti 40 do 50 eura ako ste toliko naivni da uzmete taksi koji stoji ispred ulaza u aerodrom, ili od 15 do 20 eura, nazovete li 1717. S Uberom pak problem nisu cijene, osim u najtraženijim terminima, nego grozno stanje većine Uberovih automobila u Zagrebu. Gradonačelnik Tomašević morat će uvesti red u zagrebačke taksi službe. Pod krinkom liberalnog tržišta, one su postale ultimativna sramota glavnog grada Hrvatske. 

Kratki vodič za izbjegavanje zagrebačkog taksija 

Izbjegavajte sve taksije s bijelom oznakom

Izbjegavajte sve taksije sa žutom oznakom

Izbjegavajte sve taksije s plavom oznakom, ako na vratima ne piše 1717

Izbjegavajte sve taksije s nezagrebačkim registarskim tablicama, jer oni često primjenjuju turističke jadranske tarife

Podrazumijeva se da ne ulazite u taksi na Željezničkom i Autobusnom kolodvoru

Preporučujemo

Eko taxi, koji nema dovoljno vozila

Radio taxi 1717 koji se nažalost u zadnjim mjesecima predugo čeka pa više nije pouzdan, ako vam se bilo gdje žuri

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.