Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Čak i ugostitelji misle da će im se ovaj Eurosong isplatiti: RougeMarin je lansirao desert posvećen Baby Lasagni

Imali smo i veće zvijezde na Eurosongu (Severina) i vidjeli veće histerije oko hrvatskog nastupa (Let3). Ali dosad nismo imali fenomen poput Baby Lasagne. Dobri dečko iz Umaga, antipod hrvatske estrade, sa svojim DIY projektom, bizarnom pjesmom neobično relevantnog teksta, prvi je koji je plasman na Eurosongu shvatio ispravno: kao priliku za golemu vidljivost koja se mora odmah komercijalizirati.

Baby Lasagna pošteno i predano predstavlja Hrvatsku na Eurosongu, istodobno svaki aspekt svog privatnog i estradnog života pretvarajući u potencijalni kanal prihoda. Njegove mačke, njegov stil, reach na društvenim mrežama, visoka mjesta na kladionicama, merchandise…sve se kao samo od sebe pretvara u masovno traženu robu. Taj originalni, efemerni biznis model Baby Lasagne širi se u koncentričnim krugovima.  I Let3 je povodom svog nastupa na Eurosongu lansirao pivo ŠČ! i nešto mercha, ali ovo s Baby Lasagnom je drukčije.

Uprava zagrebačke Arene kontaktirala je HRT radi konzultacija oko eventualne organizacije Eurosonga u Zagrebu iduće godine, jer očito misle da bi Baby Lasagna mogao pobijediti. Rockmark ne može naštampati dovoljno majica, čarapa i torbi s mačkama Baby Lasagne, koje se prodaju po 19,99 eura. U tijeku su prednarudžbe za slikovnicu o mačkama koju je Baby Lasagna sam producirao sa svojim prijateljima. Čak i ugostitelji vjeruju da im se Eurosong isplati kad na njemu pjeva Baby Lasagna.

Zagrebački RougeMarin danas je obavijestio javnost da je u ponudu uveo poseban desert posvećen Baby Lasagni, “slatku varijantu pjesme” Rim Tim Tagi Dim. Desert je kombinacija jagoda, čipsa od kakaa, paprenjaka, slane karamele, slatkog vrhnja i cvijeta soli, s mliječnom čokoladom.  

“Inspiracija za ovaj desert definitivno je kontrast, koji se provlači kroz cijelu pjesmu, a isto tako prožima i okuse mog novog deserta Rim Tim. “ izjavio je vlasnik RougeMarina Marin Medak, “.Jagode u desertu simboliziraju selo a mliječna čokolada grad. Simbol Lasagnine kravice je tučeno vrhnje, a tu su i neki neobični, eklektični okusi, koji se obično ne nalaze u slatkim desertima poput soli i paprenjaka. Kontrast u pjesmi, koji je jako snažan, želio sam pretočiti u isto takve, kontrastne okuse. Na primjer, ti paprenjaci pa sol na karameli, koja označava hrvatsko more i okusi gorkog čipsa od kakaa sa slatkim tučenim vrhnjem, kad to pojedete, kao aftertaste ćete osjetiti mliječnu čokoladu s nježnom slatkoćom jagoda – genijalni okusi za genijalnu pjesmu! “ kaže Medak. Desert posvećen Baby Lasagni već je na menijima u RougeMarin Cityju u Petrinjskoj 2 i u RougeMarin bistrou u Folnegovićevoj 10. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

})