Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Michelin je počeo ocjenjivati hotele. Evo što inspektori gledaju

Najutjecajniji restoranski vodič na svijetu širi se na hotele. Malo nakon što je World’s 50 Best pokrenuo izbore najboljih hotela, njihov je primjer slijedio i Michelin. Ovo širenje, još jedno u mandatu glavnog urednika Gwendala Poullenneca, značajan je zaokret Michelina prema luksuznom turizmu, tržištu s potencijalno značajanim posljedicama na hotelski biznis.

Uredništvo Michelina hotelski vodič priprema od 2018. i ambicija im je da bude jednako utjecajan kao njihov restoranski vodič. Michelin, kažu, publici želi ponuditi stručnu i objektivnu informaciju, nasuprot influencerskih preporuka i platformi koje hotele svrstavaju prema plaćenim oglasima. Michelinovi inspektori već su ocijenili 5300 hotela u 120 regija, a u narednom će ih razdoblju ocijeniti još velik broj, prema preciznim i zahtjevnm kriterijima među kojima su:

  1. Destinacija na kojoj se nalazi hotel i doprinos hotela ukupnom lokalnom iskustvu na destinaciji 
  2. Izvrsnost u arhitekturi i dizajnu interijera 
  3. Kvaliteta servisa, udobnost i održavanje hotela 
  4. Specifičnost i individualnost hotela, njegov jedinstveni karakter 
  5. Odnos cijene i razine iskustva 

Uz tehničke kriterije, osobne i jedinstvene priče hotela ključne su u ocjenjivanju. Michelinova strategija ocjenjivanja hotela odražava trendove, kulturne promjene i suvremene preferencije gostiju, ali ona je usko povezana i s Michelinovim poslovnim modelom širenja na ona nova tržišta čije lokalne organizacije plate dolazak vodiča i uzimanja provizije za rezervacije koje se naprave preko Michelinovih web stranica. 

Od ove godine čuveni vodič više nije dostupan u obliku knjige u našoj zemlji. Ocjene restorana mogu se besplatno pogledati na Michelinovoj web stranici ili putem aplikacije. Kritičari zbog toga upozoravaju da bi ocjene hotela mogle biti previše benevolentne, ali u svakom slučaju hotelski Michelin i njegov komercijalni utjecaj bit će snažan motivator za poboljšanje hotelske ponude na turističkim tržištima, posebno onim manje razvijenima poput hrvatskog.  

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.