Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

LOŠE I GORE Njemački turisti su u Hrvatskoj imali 1,3 milijuna noćenja manje nego lani. Iduće bi godine moglo biti još gore

S krajem godine dolaze i konačne brojke o stvarnim rezultatima turističke sezone. Koje potvrđuju da sezona nije bila senzacionalna, i da su tvrdnje o rekordnim rezultatima čista politička propaganda. Ovih je dana službeno objavljeno da su u prvih jedanaest mjeseci njemački turisti u Hrvatskoj ostvarili 4 posto manje noćenja nego lani u istom razdoblju.

Riječ je o 1,3 milijuna noćenja manje, što znači 1,3 milijuna manje naplaćenih hotelskih ili apartmanskih soba, bar pola milijuna restoranskih ručkova ili večera manje, bitno manji promet na benzinskim crpkama (jer Nijemci dolaze uglavnom autima) i tako dalje. Osobito je zabrinjavajuće što su Nijemci podbacili u punoj sezoni, u srpnju i kolovozu kad hoteli, kampovi i apartmani postižu najviše cijene. Nijemci su doslovno oduvijek naši najbrojniji posjetitelji. Utoliko gubitak 1,3 milijuna noćenja s njemačkog emitivnog tržišta zvuči više nego upozoravajuće.

Pogotovo zato što ekonomski trendovi u Njemačkoj nisu dobri, tako da se iduće godine može očekivati daljini pad dolazaka njemačkih gostiju. Prilično je jasno da hrvatska turistička industrija, želi li smanjiti takav pad, mora spustiti cijene smještaja. I cijene u ugostiteljstvu, koje su lani mnogogdje divljale, moraju ponovno postati razumne. Budući da nije five star destinacija, Hrvatska u sadašnjim ekonomskim okolnostima može potaknuti rast dolaska njemačkih turista jedino ako život na Jadranu u ljeto 2024. bude vidljivo jeftiniji od života u Njemačkoj.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.