Danas, u ponedjeljak oko 12 i 45 nazvala nas je ljubazna gospođa iz jedne PR agencije da nas pita hoćemo li doći na promotivni ručak obnovljenog zagrebačkog restorana Skenderica u srijedu u podne. Dakle, zvali su nas na ručak manje od 48 sati prije ručka. Odgovorili smo da ne možemo doći jer nam je raspored popunjen tri do četiri tjedna unaprijed.
Usput smo pitali gospođu iz PR agencije kako je uopće moguće da bilo koga zovu na bilo koji event dva dana prije samog eventa. Gospođa iz PR agencije pristojno je odgovorila da razumije naše čuđenje, pa je dodala, kao da se ispričava: “Znate kako je to s tim otvorenjima, sve se organizira u zadnji čas.”
E ne znamo. Svatko tko vas u ponedjeljak zove na ručak u srijedu a da nije vaš osobni prijatelj, spada među najnepristojnije ljude na svijetu jer misli da može raspolagati vašim vremenom. Zaista ne postoji mnogo neuljudnijih poteza koje možete povući nego da nekome kradete vrijeme.
Drugo, posve poslovno govoreći, ako goste na svoj event zovete tri dana prije eventa, možete biti sigurni da vam event neće uspjeti jer barem pola uzvanika neće doći. Zašto bi onda bilo tko organizirao promotivni poslovni ručak i to za otvaranje novog restorana, s tako lošiim tajmingom? Nemamo pojma. Ali sudeći po amaterski organiziranoj promociji, nova Skenderica nastavlja poslovne prakse stare Skenderice, jedne od najšlampavijih zagrebačkih gostionica.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.