U srijedu smo svratili na brzi ručak u Batak na Kvatriću. Konobar nas je odmah ponudio Bastiànovom Malvazijom. U četvrtak prije puta u Poreč na Tunalicious festival, lagano ručali smo u Esplanadinom Bistrou. Voditelj Bistroa Ivan Trbušić, jedan od najuzornijih hrvatskih ugostiteljskih profesionalaca, obavijestio nas je da su ostali bez Bastiànova Rosea, onog koji se puni u bocu poput Miravalove, jer je rasprodan.
U petak navečer u Valamarovu vinskom baru Parentino na porečkoj Rivi uspjeli smo popiti par čaša Bastiànova Rosea. Bastiàn se prvi put predstavio javnosti prije samo osamnaest mjeseci, na lanjskoj Vinistri. U tih osamnaest mjeseci Bastiàn je uspio ući u Batak, najveći hrvatski restoranski lanac, u Valamar, najveću hrvatsku hotelsku tvrtku, i u Esplanadu, najugledniji hrvatski hotel. I u još vrlo mnogo restorana i barova. Zaista se ne sjećamo ni jedne veće debitantske hrvatske vinarije koja je ostvarila takav tržišni blitzkrieg, uz koji su stigle i nagrade: dva uzastopna zlata na Vinistri za Malvaziju i Decanterovo srebro za Rose.
U čemu je tajna fenomena Bastiàn? U efikasnoj sinergiji visoke stručnosti i razumne, prijateljske poslovne politike. Glavni Bastiànov konzultant Milan Budinski precizno je definirao žanrove i stilistiku glavnih Bastiànovih vina.
Vlasnici bujskog Bastiàna, zagrebački bračni par Leko, dosad su povukli niz racionalnih poteza kad je riječ o distribuciji, imidžu i politici cijena. Idući je logičan korak ulazak Bastiàna u bar jedan od velikih trgovačkih lanaca budući da Bastiàn, kad se radi o malvaziji, raspolaže dostatnim količinama. Vidjet ćemo hoće li i nove Bastiànove etikete slijediti uspjeh Malvazije i Rosea.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.