Kako znate da neka kategorija sumanuto raste? Kad u nju počnu ulaziti celebrityji. Nakon whiskeya, single maltova, vina i tekila, kobrendiranje alkohola i industrije zabave nastavlja se kroz ready-to-drink (RTD) koktele. Pop diva Jennifer Lopez upravo je lansirala liniju spritzeva Delola.
Što se traži od celebrity RTD-a? Da imaju malo alkohola i kalorija, da nema glutena, da je napravljen od prirodnih sastojaka i seksi pakiran. Inače, J Lo ima cijelu kompaniju za pića The House of Delola u kojoj je manjinski vlasnik Beam Suntory. Delola Spritzevi dolaze u tri varijante: Bella Berry Spritz sa šumskim bobicama, hibiskusom i premium votkom, Paloma Rosa Spritz s grejpom, bazgom i premium tekilom i L’Orange Spritz s narančom, marakujom i premium amaro.
Koncept zvuči mudro i komercijalno. Ideja Jennifer Lopez je kreirati i prodavati hit koktele koji se mogu piti u većim količinama i spremni su za piće s jednim jednostavnim točenjem, bez stresova za domaćine partyja i bez opterećenja za goste. Delolu je nazvala po svom nadimku Lola, a počela ju je razvijati 2020. u suradnji s veteranima industrije pića Kenom Austinom i Jennom Fagnan, a kasnije im se pridružila miksologinja Lynnette Marrero, koja je 2021. proglašenja najboljom barmenicom na svijetu glasovima struke. Marrero potpisuje i recepture za Delola Spritzeve. Cijena u maloprodaji bit će oko 23 dolara za bocu od 750 ml. i 12 dolara za half bottle.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.