Lani je Nav Tvrtka Šakote pobijedio u izboru za Restoran godine. Ove je godine osvojio šesto mjesto. Kao relativno redoviti gosti, odgovorno tvrdimo da Nav nije slabiji nego lani. Dapače, ove smo godine u Navu pojeli neka od najukusnijih i najoriginalnijih jela otkako taj restoran postoji. Nav je i dalje najinovativniji restoran u Hrvatskoj. Što se onda dogodilo?
Ništa loše. Navov ovogodišnji rezultat ustvari govori o tri bitne činjenice. Prvo, Nav je postao vrlo nišni restoran za specifičnu publiku, a ne za općenitu publiku. Specifične publike, koja strastveno voli Šakotino kuhanje i respektira nerestoranske servisne procedure u Navu, ima više nego dovoljno da bi restoran funkcionirao uglavnom onako kako je to njegov vlasnik zamislio.
Chef Šakota ne želi primati više od dvanaest gostiju odjednom, pa je Nav često popunjen tjednima unaprijed. Restriktivan poslovni model nužno donosi manje glasova. Drugo, dio Navovih stalnih gostiju vjerojatno želi formalnu i širu vinsku listu. I treće, hrvatska je restoranska scena postala veoma dinamična, pa je posve nemoguće da jedan restoran nekoliko godina zaredom pobjeđuje u izboru za Restoran godine, kao što se to dešavalo prije pandemije. Naposljetku, bilo bi dobro kad bi Zagreb i Hrvatska imali više žanrovski jasno definiranih, nišnih restorana kao što je Nav.
Romerquelle je jedan od najomiljenijih brendova mineralne vode na gastronomskoj sceni. Uz optimalnu nutritivnu kombinaciju sastojaka, tome doprinosi i elegantan dizajn boce za savršeno iskustvo ispijanja.
Restoran godine biraju profesionalci iz hrvatske restoranske industrije: chefovi, investitori, restoranski menadžeri, novinari. Svatko može glasati za pet restorana. Prvi mjesto donosi 10 bodova, drugo 8, treće 6, četvrto 4 i peto 2 boda. Nitko ne smije glasati za restoran s kojim je financijski povezan.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.